اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری رزمایش مومنانه با محوریت شهید امان‌اللهی در ساری/ اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران گفت: با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرای ۳۰۰ بسته به ارزش هر بسته ۴ میلیون ریال با صرف هزینه یک میلیارد ریالی برای اهدا به نیازمندان مرکز استان تهیه شد.

برگزاری رزمایش مومنانه با محوریت شهید امان‌اللهی در ساری/ اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مجیدرضا شعبانی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران، امروز در مراسم برگزاری رزمایش کمک مومنانه با محوریت شهید امان‌اللهی، اظهار کرد: امروز در مرکز استان همزمان با شهرستان‌ها اهدای بسته مومنانه به نیازمندان با محوریت شهید امان‌اللهی در حال اجرا است.

وی افزود: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای شرکت در رزمایش مومنانه، این سازمان با همکاری دستگاه‌های اجرایی اعم از بهزیستی، تامین اجتماعی، اداره امور مالیاتی، اداره امور اقتصاد و دارایی، شرکت دخانیات، شرکت بیمه ایران، شرکت‌های توزیع برق، گاز و آب و... و با صرف یک میلیارد ریال اقدام به توزیع بسته‌های مومنانه کردیم.

*دولت؛ به‌عنوان پیشانی حاکمیت

در ادامه نوری، مسوول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه کربلا در این جلسه، نیز بیان کرد: خرسندیم که حتی در شرایط کرونایی شاهد حرکت‌های ارزشمند و انسان‌دوستانه در مجموعه اقشار هستیم، امروز هم اهدای ۳۰۰ بسته مومنانه در مرکز استان رقم خورد.

وی افزود: براساس رسالت و تکلیفی که  معظم رهبری بر آن تاکید کردند، تاکنون شاهد انجام کارهای خوبی بودیم، گرچه خود کارمند نیز در زندگی فراز و نشیب‌هایی  دارند ولی از مردم غافل نشدند.

نوری یادآور شد: در هفته دولت مجموعه دولت‌ها باید به‌عنوان خدمتگزار مردم عمل کنند، خدمات دولت‌ها بسیار مهم است و باید به‌عنوان پیشانی حاکمیت در حوزه خدمت‌گزاری مردم قدم بردارند و این باید ملموس باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول