اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دشمن از بازخوانی قیام ۱۵ خرداد واهمه دارد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: شما می‌بینید بعد از گذشت ۶۰ سال از قیام، دشمن از بازخوانی قیام ۱۵ خرداد ترس واهی دارد، زیرا مردم در ۱۵ خرداد از اسلام و مرجعیت دفاع کردند.

دشمن از بازخوانی قیام ۱۵ خرداد واهمه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ایران عصر امروز در آیین اختتامیه نهمین نمایشگاه آثار و اسناد قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ شهرستان ورامین که در حسینیه بنی فاطمه(س) برگزار شد، اظهار کرد: ۱۵ خرداد یک مسأله بسیار مهم و ارزشمندی است و دشمنان از موضوع ۱۵ خرداد بیم دارند و همانطور که از ولایت فقیه می‌ترسند، از اهداف قیام کننده های ۱۵ خرداد و کسانی که در ۱۵ خرداد حضور پیدا کردند از اتفاقات موجود این قیام واهمه دارند.

وی گفت: امام راحل، ۱۹ محور را برای ۱۵ خرداد تبیین کردند و بیان داشتند که پدیدآورندگان این قیام را بشناسید.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: ما هنوز تحلیل عمیق و دقیق از قیام ۱۵ خرداد نداریم و همه در این زمینه وظیفه داریم و مجموعه شهرستان ورامین برنامه های متعدد و مناسبی را در این ایام برگزار می‌کند.

بادامچیان بیان کرد: اگر قیام ۱۵ خرداد را تبیین نکنیم و گرامی نداریم به فراموشی سپرده خواهد شد و امروز رسالت همه متولیان امر آن است که این قیام و ریشه و دستاوردهای آن را به نسل جوان انتقال دهند.

وی تصریح کرد: جوانان ما دارای فطرت پاک هستند و همه ملاحظه کردند که همین نوجوانان و جوانان برای سرود سلام فرمانده چه کردند، شما می‌بینید بعد از گذشت ۶۰ سال دشمن از بازخوانی قیام ۱۵ خرداد ترس واهی دارد زیرا مردم در ۱۵ خرداد از اسلام و مرجعیت دفاع کردند. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه مراسم خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی ملت ایران با صلابت بیشتری به راه پرافتخار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول