اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجتماع پرشکوه دهه نودی‌های پرند و همخوانی سرود سلام فرمانده+فیلم

دهه نودی‌های پرند به همراه خانواده‌های خود سرود سلام فرمانده و عزیزم حسین(ع) را همخوانی و ارادت خود را به فرمانده هستی امام زمان(عج) اعلام کردند.

اجتماع پرشکوه دهه نودی‌های پرند و همخوانی سرود سلام فرمانده+فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پرند، اجتماع بزرگ سربازان دهه هشتادی و نودی‌های امام زمان(عج) به همراه خانواده‌های خود در میدان امام خمینی(ره) پرند شرکت کردند و سرود سلام فرمانده و عزیزم حسین(ع) را با اجرای ابوذر روحی و عبدالرضا هلالی همخوانی کردند. 

شور و هیجان، مناجات و گریه‌های عاشقانه، کودکان، نوجوانان، زنان و مردان و گفت‌وگوی با امام زمان در قالب سرود سلام فرمانده صحنه‌های بی‌نظیری در این مراسم رقم زد که قابل توصیف نیست. 

نوجوانی را دیدم که به پهنای صورت گریه می‌کرد و اشک می‌ریخت، با عکسی که از حاج قاسم سلیمانی در دست داشت. فکر کردم از موضوعی ناراحت شده، در میان جمعیت صدایش کردم و گفتم: چیزی شده؟ کسی ناراحتت کرده؟ در جوابم گفت نه! دلم برای حاج قاسم تنگ شده. 

گفتنی است مراسم معنوی اجتماع بزرگ دهه هشتادی و نودی‌های امام زمان(عج) به همت دفتر امام‌جمعه، سپاه، بسیج، شرکت عمران پرند، شهرداری و شورای اسلامی شهر، فرمانداری، بخشداری و سایر ادارات شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول