اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آماده‌سازی مقدمات ساخت فیلم سینمایی شهید زین‌الدین در قم

مشاور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: ساخت فیلم سینمایی شهید زین‌الدین با پیگیری مسئولان استانی در حال آماده‌سازی است و امید می‌رود به‌زودی وارد فاز اجرا شود.

آماده‌سازی مقدمات ساخت فیلم سینمایی شهید زین‌الدین در قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی مسگری در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم که با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد، اظهار داشت: ساخت فیلم سینمایی شهید زین‌الدین با پیگیری مسئولان استانی در حال آماده‌سازی است و امید می‌رود به‌زودی وارد فاز اجرا شود.

به گفته وی، در خصوص فعالیت و اقدامات دستگاه‌های دولتی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مدیران با دو مشکل عمده کمبود اختیارات قانونی و عدم داشتن مجوزهای لازم توسط مؤسسات فرهنگی با هویت ایثار و شهادت برای تخصیص اعتبارات اختصاص‌یافته است.

مشاور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی مؤسسات و نهادهای فرهنگی در جامعه، عدم تقویت روحیه کار جمعی و شورایی است و همین معضل سبب شده تا فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خروجی لازم را به بار نیاورد.

مسگری با تاکید بر ضرورت هم‌افزایی بیشتر مؤسسات فرهنگی و مذهبی، عنوان کرد: یکی از پیش شرط‌های مهم در این عرصه، تکمیل مدارک و مجوزهای قانونی این مؤسسات برای بهره‌مندی از اعتبارات ملی است.

انتهای پیام/78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول