اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بحران کم آبی دامن جنوب شهر کرمانشاه را گرفت

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص مشکل افت فشار و قطعی آب در برخی از محله‌ها به خصوص جنوب شهر کرمانشاه، گفت: امسال با توجه به کاهش بارندگی‌ها، آبدهی منابع تأمین آب به شدت کاهش یافته است.

بحران کم آبی دامن جنوب شهر کرمانشاه را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بسیاری از مناطق شهر کرمانشاه مدتی است، با افت فشار آب رو به رو شده‌اند به طوری که فشار آب در واحدهای طبقه هم کف و اول کاهش یافته و از طبقات دوم به بعد آب ساعت‌ها قطع است. همین سبب شده که ساکنان این طبقات برای رفع این چالش، به نصب توام «پمپ قوی و مخزن ذخیره» برای مکش بیشتر آب شرب از لوله‌ها، روبیاورند.

علی مرادی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص مشکل افت فشار و قطعی آب در برخی از محله‌ها به خصوص جنوب شهر کرمانشاه، اظهار کرد: امسال با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال آبی جاری همچنین سال گذشته،  آبدهی منابع تأمین آب به شدت کاهش یافته است.

وی ادامه داد: آب جنوب شهر از سراب قنبر تأمین می‌شد که در حال حاضر با کاهش آبدهی شدید مواجه شده و همین آبرسانی به این منطقه را با مشکلاتی مواجه کرده است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: برای رفع این مشکل اقداماتی همچون اضافه کردن پمب آب تصفیه خانه به مخزن کوثر انجام شده، اما با گرم شدن هوا روشن شدن کولرهای آبی مصرف آب افزایش یافته و شرایط را برای قطعی و افت فشار آب فراهم کرده است.

وی ادامه داد: از سویی دیگر شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه در نظر دارد تصفیه خانه غدیر را تحویل شرکت آب و فاضلاب دهد که در این رابطه در حال انجام یک سری اقدامات اولیه است به همین خاطر ورودی آب تصفیه‌خانه شهید نظری را برای انجام کارهای اولیه کمتر کرده که سبب کاهش آب ورودی به مخازن تأمین کننده جنوب شهر شده است.

مرادی در پایان، خاطرنشان کرد: مشکلاتی در تأمین آب  وجود دارد، ولی با این وجود علی‌رغم تلاش همکاران برای رفع مشکلات نیازمند همکاری بیشتر شهروندان در راستای مدیریت مصرف هستیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول