اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

راه حل برون رفت از کم آبی مدیریت مصرف خانواده است

امام جمعه قرچک گفت: سال ها است که دولتمردان تاکید می‌کنند، اثر بخش ترین جایی که می‌شود از مشکل کم آبی بیرون بیاییم مدیریت مصرف از سوی خانواده است.

راه حل برون رفت از کم آبی مدیریت مصرف خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفت با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب اظهار کرد: وضعیت آب در کشور بحرانی است و باید به مسئله صرفه جویی توجه ویژه شود، در بحث مصرف آب که تاکید کارکنان اداره آب نیز است با یک برنامه ریزی منظم سعی شود تا در مصرف بهینه آب صرفه جویی انجام شود.

وی گفت: مصارف انرژی با توجه به اینکه کمبود در کشور وجود دارد بسیار بالا است و این را همه شاهد هستیم، سال ها است که دولتمردان تاکید می‌کنند، اثر بخش ترین جایی که می‌شود از این مشکل بیرون بیاییم مدیریت مصرف از سوی خانواده است.

امام جمعه قرچک افزود: برای امنیت اخلاقی و اجتماعی، برنامه مدون داشته باشیم، به هتاکان به دین اسلام برخورد شود، ریشه همه مشکل ها و بدبختی ها اخلاق فاسد است، بی عفتی و بی حیایی باعث به وجود آمدن مشکلات مختلف شود.

اسماعیلی بیان کرد: فاسد اخلاقی گرانفروشی و اختلاس می‌کند، انواع کارهای زشت و ناپسند را از پی می‌گیرد، اگر خانواده برهم بریزد جامعه نیز خراب می‌شود، و شاهد هستیم که دشمن در این حوزه بسیار سرمایه گذاری می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: مشکلاتی در برخی از حوزه های مدیریتی وجود دارد که باز برمی‌گردد به حوزه اخلاقی در بخش مدیریت و رفتاری در همه اوامر، برای نمونه کارشکنی مسؤولین یک نمونه از همین موضوع است که بسیاری از مشکلات را به وجود آورده است.

خطیب جمعه قرچک تصریح کرد: چرا می‌گوییم مسؤولین جهادی و انقلابی پای کار بیاید، زیرا افرادی با این روحیه  برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند و در همین راستا، مشکلات یک به یک رفع خواهد شد ولی اگر این روحیه وظیفه شناس نباشد کم کاری می‌شود.

اسماعیلی به کارشکنی برخی مسؤولین اشاره کرد و گفت: من از خانواده شهدا خجالت می کشم، کم کاری هایی وجود دارد که قابل توجیح نیست، خانوادهای شهدا برخی از مشکلات را به ما متذکر می‌شوند و ما هم به اطلاع مسئوول می‌رسانیم ولی مسئول مربوطه جدی نمی‌گیرد و در مقابل در پیشگاه خانواده شهدا شرمنده می‌شویم.

وی در پایان به اقدامات امید آفرین دولت سیزدهم پرداخت و خاطرنشان کرد: به حمدالله مشکلات کشور یک به یک در حال حل شدن است، با وجود دولتمردان جهادی و انقلابی علی الخصوص ریاست محترم جمهور، امیدی در کشور به وجود آمده است و اعتمادسازی ایجاد شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول