اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پخش برنامه «اورکلر امامی» از شبکه اشراق

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از پخش برنامه «اورکلر امامی» خبر داد و گفت: این برنامه به بررسی تأثیر بسزای قیام 15 خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

پخش برنامه «اورکلر امامی»  از شبکه اشراق

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) برنامه «تداوم آفتاب» با حضور کارشناسان در قالب بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام در تغییر سیاست ابرقدرت‍‌‌ها و شکل‌گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استکبار پخش می‌شود.

وی هممچنین از پخش دو برنامه «اورکلر امامی»(امام قلب‌ها) با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و صاحب نظران مسائل سیاسی خبر داد و گفت: این برنامه نیز به بررسی تأثیر بسزای قیام 15 خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه از پخش برنامـه «قا لارگی‌گون»(روز ماندگار) با موضوع روند شکل‌گیری قیام امام و مبارزات ایشان تا زمان ارتحال همچنین شناخت میراث انقلابی به جای مانده از امام راحل خبر داد و گفت: این برنامه با حضور مدعونی از نسل‌های اول و چهارم انقلاب و معرفی کتب مرتبط، از ساعت 15 روز یکشنبه به مدت 60 دقیقه همراه شنوندگان خواهد بود.

لطیفی گفت: همچنین مستندهای کشف الاسرار، امام روح الله و به رنگ آئینه در کنار نمایش های رادیویی و سرودهای مناسبتی هم در این ایام از شبکه استانی صدا پخش خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم ضمن پوشش مراسم مناسبتی این ایام در سطح استان، با تولید گزارش‌های تبیینی امام روح‌الله و سربازان در گهواره به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امام و تاثیر انقلاب اسلامی در تغییر مناسبات جهانی می‌پردازد، گفت: گزارش‌های یادداشت نیمه خرداد، خیابان امام و امام انقلابی، درباره قیام 15 خرداد نیز در این ایام پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: همچنین معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید و انتشار تولید موشن گرافیک با موضوع نظر سه تن از دانشگاهیان آمریکایی و همچنین تولید اینفوگرافیک با موضوع گفتمان استکبار ستیزی امام خمینی(ره)، استکبارستیزی همراه مخاطبان خود خواهد بود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول