اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ترویج فرهنگ بسیج در جامعه از ابداعات و خلاقیت‌های امام راحل بود

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر ترویج فرهنگ بسیج در جامعه که از ابداعات و خلاقیت‌های امام راحل در تشکیل این نهاد بود تأکید کرد و گفت: داشتن نیروهای مسلح، سپاه و بسیج مقتدر و آماده برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، امری لازم و ضروری است.

ترویج فرهنگ بسیج در جامعه از ابداعات و خلاقیت‌های امام راحل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان با همراهی دادستان مرکز استان با سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رئیس کل دادگستری استان زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: حضور سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف و ایفای نقش در کف خیابان و میدانی در جامعه، ارزشمند و قابل تقدیر است.

صادقی نیارکی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزشمند سپاه و بسیج و پاسداران جان برکف که در نهاد انقلابی و با روحیه جهادی در میدان عمل حضور دارند و این هدف مقدس در این نهاد حلاوت خاص خودش را دارد. 
وی در ادامه بر ترویج فرهنگ بسیج در جامعه که از ابداعات و خلاقیت‌های امام راحل در تشکیل این نهاد بود تأکید کرد و افزود: داشتن نیروهای مسلح، سپاه و بسیج  مقتدر و آماده برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور ایران اسلامی، امری لازم و ضروری است. 
رئیس شورای قضائی استان در پایان از تعامل و همکاری سپاه و بسیج استان با دستگاه قضائی در اجرای سیاست‌ها و مأموریت‌های محوله دستگاه قضائی بویژه در مبارزه با فساد  تقدیر کرد و گفت: مجموعه دستگاه قضائی استان ضمن اعلام وفاداری به این نهاد مقدس از تفکر و برنامه‌های مجموعه سپاه و بسیج حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول