اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اهتزاز پرچم مطهر رضوی در اسلامشهر

همزمان با آغاز دهه کرامت، پرچم مطهر رضوی در میدان نماز شهر اسلامشهر به اهتزاز درآمد.

اهتزاز پرچم مطهر رضوی در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، همزمان با آغاز دهه کرامت صبح امروز با حضور دبیر کانون های خدمت های رضوی استان تهران و جمعی از مسئولین ادارات و خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر و دلباختگان امام رضا(ع) پرچم بارگاه منور حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) در محل میدان نماز اسلامشهر برافراشته و به اهتزاز درآمد.

در این آیین معنوی که در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا علیه السلام به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اسلامشهر برگزار شد، بزرگترین پرچم مطهر رضوی در استان تهران به مساحت ۱۴۴ متر مربع در محل ورودی به شهر اسلامشهر به اهتزاز درآمد که این پرچم تا پایان دهه کرامت در محل میدان نماز برافراشته خواهد بود تا دلدادگان و عاشقان حضرت با مشاهده این پرچم دل های خود را بر آستان ملکوتی امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام روانه کنند. 

علیرضا جانه دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران در این آیین اظهار کرد: همه خادم الارضاییم، یعنی کسانی که به نوعی دلباخته و دلداده امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هستند و دل با حضرت دارند به عنوان خادم الرضا محسوب و شناخته می شوند.

جانه افزود: همه ایرانیان به برکت وجود امام رضا(ع) در هر نقطه از این سرزمین وقتی که نام امام رضا می آید دلشان می تپد و احساس خوبی از سر شور و شعف پیدا می کنند، باید این احساس خوب در جامعه ترویج یابد.

وی با اشاره به ویژه برنامه های کانون های خدمت رضوی استان تهران بیان کرد: همزمان با آغاز دهه کرامت کاروان های زیر سایه خورشید با حضور خادمین حرم مطهر رضوی و با حمل پرچم بارگاه منورعلی بن موسی الرضا در شهرها و نقاط مختلف استان حاضرشده و با اجرای برنامه های فرهنگی انشالله روح معنوی خاصی در بین اقشار مختلف مردم دمیده خواهد شد تا برای کسانی که نمی توانند در حرم مطهر رضوی حضور یابند، در همین فضای شهری حال و هوای حرم مطهر را به دست آورند، هر جا که نام آن حضرت باشد قطعاً در حرمش خواهیم بود عنایت ایشان بر سر همه ما جاری خواهد شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران تاکید کرد: امروز با اهتزاز بزرگترین پرچم رضوی در اسلامشهر به طور رسمی برنامه های دهه کرامت در سطح کانون های رضوی استان تهران آغاز می‌شود که دیدار با محرومین و خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از خادمیاران رضوی، برگزاری جشن های ویژه ولادت و دهه کرامت و ده‌ها ویژه برنامه فرهنگی و هنری از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در دهه کرامت است که با همراهی و همکاری همه عاشقان امام رئوف به مرحله اجرا در می آید.

جانه با اشاره به اینکه امروز با شروع برنامه های دهه کرامت مشت محکمی بر دهان کسانی که بر ضد ولایت و امامت قدعلم می کنند می زنیم، خاطرنشان کرد:با حرکتهای بعدی سعی می کنیم این راه را ادامه دهیم و جلوی کسانی که تا یک برنامه خوب در کشور شکل می گیرد، برنامه  منحرفی را پیاده می کنند که بتوانند آنرا تحت الشعاع قرار دهند جلوی آنها را بگیریم و این سرود سلام فرمانده را بتوانیم بیشتر ترویج کنیم تا همه به عشق امام زمان بتوانند این ذکر را بر لب بگویند و فرزندان مان از کودکی با عشق امام رضا(ع) و اهل بیت بتوانند پرورش پیدا کنند. 

حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر هم در ادامه این برنامه با قدردانی  ازفعالیت و عملکرد خادمیاران رضوی، اظهار کرد: عشق و اردات مردم ایران به اهل بیت(ع) کورشدنی و خاموش شدنی نیست، عده ای از بازیگران مطرود و فاسدی از کشور عزیزمان که نمک نشناس و خیانت کرده و متواری شده اند، با استفاده از هنر دارند به مقدسات مردم بویژه به ساحت مقدس امام رضا(ع) توهینی داشته و برخی از افراد جاهل هم در داخل کشور با آنها همراهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه همه ببینند که این خاک به خورشید پاشیدن و پنجه به آفتاب کشیدن است، افزود: هرچقدر دشمن بخواهد به مقدسات مردم این سرزمین  توهین و اهنت کند، بداند که ره به جایی نخواهند برد، آنها بدانند که نسل به نسل و سینه به سینه معارف اهل بیت(ع) منتقل می شود، خدا را شکر که نسل جدید جوانان و نوجوانان شاید خیلی بیشتر از گذشته نسبت به اهل بیت (ع) ابراز عشق و اردات دارند و سندش هم همین سرود سلام فرمانده است.

فرماندار اسلامشهر خاطر نشان کرد: برنامه های دهه کرامت که مطلع آن همین مراسم اهتزاز پرچم منور رضوی است، پاسخ محکمی به بدخواهان و کسانی که بخواهند به مقدسات مردم این سرزمین اهانتی کنند، می تواند باشد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول