اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ارائه خدمات پزشکی در غرفه‌های رضوی قرچک

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک گفت: به مناسبت دهه کرامت غرفه های رضوی شهرستان قرچک در راستای خدمات رسانی، به بیش از هزار نفر از مردم این شهرستان خدمات فرهنگی، مشاوره‌ای، طب الرضا، پزشکی و غیره ارائه داد.

ارائه خدمات پزشکی در غرفه‌های رضوی قرچک

مجید بیرامی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که فرصتی نصیب بنده و همکارانم در شهرستان فراهم شده تا بتوانیم خادم افتخاری امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) باشیم.

وی گفت: خدمت به آستان امام رضا(ع) سعادتی است که نصیب ما ایرانیان شده، این فرصت را مغتنم می‌شماریم و خاک پای زائران امام رضا(ع) را سرمه چشمان خود قرار می‌دهیم، امام رضا(ع) عزت و افتخار ایران زمین است.

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان در ادامه به هتاکی به امام رضا(ع) توسط بعضی از بازیگران اشاره کرده و افزود: متأسفم برای افرادی که از سرمایه های این کشور استفاده می‌کنند ولی خود را به مبالغ ناچیز به دشمنان اسلام و انقلاب می‌فروشند و در ادامه در اقدام وقیحانه هتاکی به امام مهربانی ها می‌کند در صورتی که این ملت که به امام رضا(ع) عِرق دارند و در مسیر امامت و ولایت آن امام رئوف جان می‌دهند.

بیرامی در ادامه بیان کرد: به نیت امام رضا(ع) تعداد ۸ غرفه رضوی در شهرستان احداث شده و در روز اول به بیش از هزار نفر خدمات پزشکی، فرهنگی، هنری، مشاوره‌ ای ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: در دهه کرامت در شهرستان برنامه های متنوع فرهنگی زیادی را خواهیم داشت و اولویت برنامه های فرهنگی، معرفی امام رضا(ع)، شهدا و حجاب، کودک و دختران ماه و ارائه خدمات پزشکی به خانواده‌های کم برخوردار در حوزه اطفال، متخصص داخلی، مامایی و زنان، پوست و غیره خواهد بود.

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در پایان خاطرنشان کرد: کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک با بیش از ۲۰۰ نفر عضو از قشرهای مختلف آماده ارائه خدمات در حوزه های مختلف می‌باشد و افراد واجد شرایط در کانون خدمت رضوی در شهرستان را جذب می‌کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول