اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ورود کمیسیون اصل90به موضوع ساختمان‌های نا ایمن تهران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه برای شهرداری تهران در مورد معرفی ساختمان‌های نا ایمن خبر داد و گفت: شهرداری تهران ضمن معرفی این ساختمان‌ها، باید برنامه‌های خود برای ایمن‌سازی این ساختمان‌ها را هم ارایه دهد.

ورود کمیسیون اصل90به موضوع ساختمان‌های نا ایمن تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت الاسلام حسن شجاعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیسیون اصل ۹۰ در مواردی به موضوعات ورود می‌کند، که شکایتی ثبت شده باشد، اظهار کرد: در مورد تخلف در حادثه متروپل از طرف دستگاه‌های اجرایی و همچنین نظارتی که وظایف خود را به درستی انجام ندادند، مشخص است.
 نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود خلاء و حفره در انجام وظایف دستگاه‌های نظارتی و اجرایی افزود: این حفره‌ها فجایعی مثل متروپل را به وجود می‌آورد.
 وی با بیان اینکه کمیسیون اصل ۹۰ از دو حیطه به موضوع متروپل ورود خواهد کرد، افزود: در حال حاضر کمیسیون عمرانی مجلس در حال بررسی زوایای مختلف این حادثه است و به محض رسیدن گزارش به کمیسیون شکایتی ثبت و کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع ورود خواهد کرد.
شجاعی با تاکید بر محرز بودن وجود حفره برای انجام وظایف درست مسوولان در حوزه‌های مختلف گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مسوولان وزارت کشور و راه و شهرسازی را برای ارائه توضیح در مورد حفره‌های موجود در انجام وظایف و همچنین راه‌های پیشگیری از وقوع این حوادث احضار خواهد کرد.
 رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه برای شهرداری تهران در مورد معرفی ساختمان‌های ناایمن خبر داد و گفت: شهرداری تهران ضمن معرفی این ساختمان‌ها برنامه‌های خود برای ایمن‌سازی این ساختمان‌ها را هم باید ارایه دهد.
 وی در پاسخ به سوالی در مورد اقدامات دولت برای اصلاحات اقتصادی گفت: اصل اجرای طرح اصلاح اقتصادی و رسیدن یارانه‌ها به دست مردم کار درستی بوده است، کما اینکه کمیسیون اصل ۹۰ پرونده‌ای در مورد مدیریت منابع ارزی کشور دارد که به درستی انجام نشده که نتیجه آن متضرر شدن دولت و مردم بوده است.
وی با تاکید بر اینکه اصلاح اقتصادی یک امر لازم بوده است، ادامه داد: موضوع مهم در اجرا و مدیریت درست قیمت‌ها و حمایت موثر از مردم است که باید به درستی انجام می‌شد.
 شجاعی با تاکید برای اینکه حمایت دولت از مردم البته به غیر از مدیریت آرد صنعتی که بد عمل شد و مردم آسیب دیدند و آثار سوء به بار آورد، ولی در کل به نظر می رسد اوضاع بهبود یافته است، چرا که ضرورت اجرای اصلاحات اقتصادی انکارناپذیر است.
انتهای پیام/۷۳۰۰۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول