اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جلوگیری از بروز فساد مالی توسط شورای ششم

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: شورای ششم ساری با رعایت موازین قانونی، کاهش هزینه‌های اضافی، تحمیل نکردن نیروی انسانی به بدنه شهرداری، جلوگیری از بروز فساد مالی و قرار دادن شهرداری در مسیر سازندگی گام موثر در موفقیت مدیریت شهری برداشته است.

جلوگیری از بروز فساد مالی توسط شورای ششم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری بعد از ظهر سه‌شنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور هشت عضو تشکیل شد.

پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری فرارسیدن ۱۴ و ۱۵ خرداد سالگرد رحلت امام راحل و شهدای قیام مردم در سال ۱۳۴۲، همدلی با مردم آبادان به دلیل فروریختن ساختمان متروپل و کشته شدن تعدادی از هموطنان را به مردم کشور تسلیت گفت.

وی با اشاره به گذشت ۹ ماه از عمر شورای ششم شهر ساری و ایجاد امید در دل شهروندان اظهار کرد: شورای ششم ساری با رعایت موازین قانونی، کاهش هزینه‌های اضافی، تحمیل نکردن نیروی انسانی به بدنه شهرداری، جلوگیری از بروز فساد مالی و قرار دادن شهرداری در مسیر سازندگی گام موثر در موفقیت مدیریت شهری برداشته است. 

رئیس شورای اسلامی شهر ساری، با تاکید بر اینکه رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی موظف به نقد سازنده و ارائه راهکار به مدیریت شهری هستند، افزود: برخی رسانه نماها مغرضانه خدمات شهرداری را زیر سوال می‌برند؛ هدف باید ایجاد امید و حرکت به سوی سازندگی باشد.

ذوالفقار شریفی عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز در نطق پیش از دستور با پیشنهاد خرید تیم فوتبال لیگ یک کشور و تصدیگری آن توسط شهرداری ساری، اظهار کرد: طبق قوانین جدید وزارت کشور و ورزش و جوانان نگهداری تیم‌های ورزشی توسط شهرداری‌هایی که توان مالی دارند محدودیت ندارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ساری در دهه‌های گذشته سابقه تصدیگری تیم فوتبال را داشته است، افزود: اعضای شورای ششم شهر ساری موافق تیم‌داری و خرید تیم فوتبال لیگ یک و دو برای ساری هستند.

شریفی با بیان اینکه شهرداری ساری طرح تفکیک غیر مجاز را ممنوع اعلام کرده است، گفت: ۴۳ نفر از شهروندان ساروی که در ۲۰ متری خیابان شهدای محراب بدون اطلاع قبلی از تفکیک غیرمجاز زمینی را تملک کرده و برای دریافت مجوز با مراجعه به شهرداری دچار مشکل شده‌اند حال خواستار حمایت مدیریت شهری به مالکان شدند.

شهرام ایرجی عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز با قدردانی از پزشکی قانونی و همکاری با سازمان آرامستان مرکز مازندران، گفت: برای سرعت عمل و دفن متوفیان پزشکی قانونی دو داد پزشک را برای سازمان آرامستان تعیین کرده است.
این عضو شورای اسلامی شهر ساری از مدیریت بحران استان مازندران خواستار شد تا با همکاری شورا و شهرداری ساری سوله بحران در مرکز مازندران احداث شود.

افشین راسخ دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز ضمن همدردی با مردم آبادان حادثه فروریختن ساختمان متروپل را فرصتی برای بازنگری و مهندسی دقیق ساخت و سازها در مرکز مازندران اعلام کرد.

وی طرح بازنگری نقشه بازسازی سبزه میدان ساری را به کمیسیون عمران واگذار کرد.

به گزارش فارس، در سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری طرح بازنگری دفترچه عوارض سال ۱۴۰۱ با ۶ رای به کمیسیون بودجه جهت بررسی عودت داده شد.
انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول