اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اهدای بیش از 11 هزار قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: سال گذشته با شناسایی نیازمندی های ضروری مددجویان بیش از 11 هزار کالا به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد.

اهدای بیش از 11 هزار قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان را در حوزه حمایت‌های اجتماعی این نهاد اعلام کرد و اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۳۸۴ مورد از اقلام مورد نیاز زندگی خانوارهای تحت حمایت در سال گذشته تأمین و به خانواده ها اهدا شده است.

وی با بیان اینکه این اقلام بر اساس محرومیت مناطق و پس از شناسایی نیاز خانواده‍‌ها، تهیه می شود، ادامه داد: در طول سال با پیگیری و شناسایی لوازم ضروری خانواده های تحت حمایت در مناطق سردسیر و گرمسیر استان، اقلامی از جمله کولر، بخاری، آبگرمکن، یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون تأمین می‌شود.

زارع با اشاره به مشارکت مردم نیکوکار استان، افزود: بیش از ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات این نهاد با هم‌افزایی خیران و مراکز نیکوکاری برای تهیه این اقلام تأمین و پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از مشارکت خیران در همراهی با طرح‌های حمایتی این نهاد، گفت: هم‌استانی‌های عزیز برای مساعدت در تهیه لوازم مورد نیاز خانواده‌های تحت حمایت می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری همچنین با شماره گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* اقدام کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول