اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

واگذاری 920 واحد مسکونی به مددجویان اصفهانی کمیته امداد

همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ۹۲۰ واحد مسکونی به مددجویان اصفهانی اهدا و جشن توانمندسازی ۲ هزار و ۹۵۰ خانوار برگزار شد.

واگذاری 920 واحد مسکونی به مددجویان اصفهانی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اصفهان، جشن واگذاری ۹۲۰ واحد مسکونی احداث شده در سال ۱۴۰۰ و توانمندسازی ۲ هزار و ۹۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد.

وی در این مراسم با تبریک ایام شعبانیه و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و اشاره به اینکه ارائه هر خدمت به نیازمندان توسط امدادگران، بر محور خیر است و در این دلدادگی ویژه، دست خدا همیشه همراه این خادمان می‌باشد، اظهار داشت: امدادگران در این سالروز باید اهداف اولیه این نهاد در مسیر ۴۳ سال خدمت رصد کرده و بررسی کنند با تجربه‌های بسیاری که در این سال‌ها کسب کرده‌اند، چگونه می‌توانند برای ریشه‌کن کردن فقر مطلق برنامه‌ریزی کنند.

مرتضوی با بیان اینکه استان اصفهان گام‌های خوبی در مسیر خودکفایی مددجویان برداشته، ادامه داد: خوشبختانه امروز، شاهد توانمندی ۲ هزار و ۹۵۰ خانوار اصفهانی هستیم و این نشان از برنامه‌ریزی خوبی است که کمیته امداد استان برای گسترش عدالت و ریشه‌کنی فقر داشته است.

استاندار اصفهان همچنین به تأمین مسکن مددجویان اشاره کرد و افزود: از ارزشمندترین اقداماتی که کمیته امداد انجام می‌دهد تأمین مسکن مددجویان است و امسال ۹۲۰ واحد احداث و به خانوارهای تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

همچنین کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: کمیته امداد با پرداخت اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیون تومان، مددجویان را برای بهره‌مندی از مسکن مناسب همراهی می‌کند؛ اضافه بر این، برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و با همکاری بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی در پایان، ساخت مسکن را در مناطق محروم از اولویت های این نهاد برشمرد و بیان داشت: این تعداد واحدهای مسکونی که در جشن امروز به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد به مددجویان اهدا شد، بیشتر در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می باشد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول