اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کمیسیون عمران مجلس برای بررسی وضعیت جاده کهورستان - لار به هرمزگان سفر کرد

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون عمران مجلس به منظور بازدید از راه‌های استان و نیز سرکشی به جاده کهورستان - لار که وضعیت اسفناک آن موجب مرگ شمار زیادی از هم‌استانی‌هایمان شده، به هرمزگان سفر کرده‌اند.

کمیسیون عمران مجلس برای بررسی وضعیت جاده کهورستان - لار به هرمزگان سفر کرد

احمد جباری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: رییس و جمعی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به منظور سرکشی ازوضعیت راههای استان هرمزگان بخصوص وضعیت نامناسب جاده کهورستان - لار به هرمزگان سفر کرده‌اند.

وی افزود: جمعی از مسؤولان وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن نیز در این سفر رییس کمیسیون عمران مجلس را همراهی می‌کنند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس همچنین اضافه کرد: جاده کهورستان - لار جاده بسیار نامناسبی است که تاکنون جان شماری زیادی از هموطنان‌‌مان را گرفته و باید وزارت راه تدابیر فوری و جدی در این زمینه بیاندیشد و کمیسیون عمران نیز در این زمینه همراهی خواهد کرد.

جباری گفت: جلسه ویژه‌ای نیز امشب با حضور فرماندار و نماینده مردم لار و نیز نمایندگان استان و استاندار هرمزگان در استانداری هرمزگان در حضور رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس برگزار خواهد شد تا بتوانیم با همفکری با مسؤولان وزارت راه و شهرسازی، تدابیری فوری برای بهبود وضعیت این جاده بیاندیشیم.

نماینده مردم غرب هرمزگان عنوان کرد: رییس و اعضای کمیسیون عمران فردا نیز از برخی محورهای غربی استان هرمزگان بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول