اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سرمایه واحدهای فعال دام و طیور در راستای توزیع عادلانه یارانه تامین می‌شود/ حمایت تسهیلاتی واحدهای فعال شرق گلستان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس گفت: سرمایه واحدهای فعال دام وطیور در راستای مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تامین می‌شود.

سرمایه واحدهای فعال دام و طیور در راستای توزیع عادلانه یارانه تامین می‌شود/ حمایت تسهیلاتی واحدهای فعال شرق گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حبیب‌الله زارع امروز در جلسه ستاد اشتغال شهرستان اظهار کرد: در راستای تامین سرمایه واحدهای فعال دام و طیور در برنامه مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها مبلغ ۵۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای واحدهای فعال شهرستان از طریق بانک کشاورزی به عنوان تسهیلات پرداخت می‌شود که در حال سیر مراحل قانونی است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته مبلغ ۵۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای خرید انواع ادوات کشاورزی در قالب تسهیلات بانکی به کشاورزان پرداخت شده که این تسهیلات با توجه به افزایش قیمت‌ها بیش از سال گذشته خواهد بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در راستای تغییر الگوی کشت در اراضی شمال شهرستان کشت زیره در سطح سه هزار هکتار افزایش یافته و بیش از ۳ میلیارد تومان تسهیلات در این حوزه پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تاکنون در بخش‌های مختلف حوزه کشاورزی مبلغ ۱۱۱ میلیارد تومان در قالب تسهیلات بانکی پرونده تشکیل شده و در حال سیر مراحل قانونی است.

زارع گفت: با توجه به افزایش سه برابری قیمت‌ها در حال حاضر سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال افزایش یافته و برای مثال برای ایجاد و راه‌اندازی یک گلخانه که در سال قبل با سرمایه ۴ میلیارد تومان امکان‌پذیر بود اکنون به حداقل ۱۵ میلیارد تومان نیاز است و حفظ اشتغال موجود برای ما از اهمیت دو چندان برخوردار است.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول