اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

اختصاص 1500 میلیارد تومان برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان

وزیر آموزش‌ و پرورش از اختصاص 1500 میلیارد تومان برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان در دوران کرونا خبر داد.

اختصاص 1500 میلیارد تومان برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در نشست صمیمی با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد و ‌خاطره شهدای گرانقدر و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه ریزش ساختمان مترو پل شهر آبادان، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش از اعضای ستاد ملی کرونا است، لذا ابتدای حضورم در وزارت آموزش‌ و پرورش تمام تلاش خود را معطوف به بازگشایی مدارس کردم.

وی افزود: تعطیلی مدارس از ابتدا تصمیم اشتباهی بود و نتایج این تعطیلی‌ها موجب تغییر در آهنگ زیست دانش‌آموزان شد و باعث شد تا مناسبات اجتماعی دانش‌آموزان به طور کامل شکل نگیرد.

نوری ادامه داد: هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان از محل اعتبارات ستاد کرونا اختصاص یافته است که کمک زیادی برای حل این مشکل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: 20 درصد اعتبار دریافت شده از ستاد ملی کرونا برای آموزش دانش‌آموزان جامانده از تحصیل و مابقی آن برای ایجاد مجتمع‌های آموزشی، تربیتی در استان‌ها برای آموزش به دانش‌آموزان اختصاص می‌یابد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به هزینه اختصاص‌یافته در تهیه ماسک و آموزش برای دانش‌آموزان افزود: مبلغ صد و هشتاد میلیارد ریال جهت تهیه ماسک و هزار و پانصد میلیارد ریال برای آموزش دانش‌آموزان در دوران کرونا اختصاص یافت.

نوری گفت: امیدوارم با همکاری تمامی ادارات دولتی و تخصیص بخشی از مبلغ بودجه فرهنگی ادارات به آموزش دانش آموزان در تابستان و همکاری دانشجو معلمان و سایر دانشجویان، اقدامات مؤثری در جهت تربیت فرهنگی و آموزشی دانش‌آموزان انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول