اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جاده‌های استان سمنان بهسازی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: بهسازی جاده‌های استان سمنان با هدف کاهش سوانح رانندگی آغاز می‌شود.

جاده‌های استان سمنان بهسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، طرح «طوس» در راستای تأکید معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با جدیت از سوی راهداران استان سمنان از یازدهم خردادماه آغاز می‌شود.

احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ظهر امروز در این زمینه به خبرنگاران گفت: پاک‌سازی حریم و رفع نقص و عیب از تابلو و علائم و تجهیزات ایمنی راه‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی در امنیت جاده‌ها و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی ایفا کند.

وی تأکید کرد: با توجه به حجم بالای تردد و ترافیک در محورهای مواصلاتی استان و در راستای ابلاغ طرح واکنش سریع (طوس)، این اداره کل اقدامات وسیع و گسترده‌ای در خصوص ایمن‌سازی را در دستور کار خود قرار داده است و هم‌زمان با سالروز میلاد مسعود حضرت معصومه (س) اجرا خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان توضیح داد: این طرح به‌منظور ارتقای کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری و اولویت‌دهی به نیازهای ضروری تأمین ایمنی راه‌ها و با هدف افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای و تحقق سیاست حکمرانی و نظارت مردمی در پیشبرد اهداف دولت است.

منصورکیایی گفت: اجرای عملیات لکه‌گیری در جاده‌ها، شستشو و رفع عیب از تابلو و علائم ایمنی موجود، پاک‌سازی جاده‌ها، آشکارسازی موقعیت‌های غیرمنتظره و ایمن‌سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده‌ها با جدیت در اولویت قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از کاربران جاده‌ای استان نیز به‌عنوان همیاران مردمی راهداری خواهشمندیم تا از طریق سامانه جامع ۱۴۱ نسبت به گزارش موارد نیازمند اقدام سریع در جاده‌ها با خادمین خود در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان همکاری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان یادآور شد: این اداره کل با به‌کارگیری نیروی انسانی، ماشین‌آلات و تجهیزات موجود و ظرفیت اکیپ‌های امانی و پیمانی راهداری و راهدارخانه‌ها همچنین گشت‌های راهداری و ترابری پس از دریافت سیستمی درخواست‌های مردمی از موارد و مشکلات مذکور در جاده‌ها حسب اهمیت، نوع محور و اولویت‌بندی موارد، در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آنها اقدام خواهد کرد.

منصورکیایی اظهار کرد: امید است با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در راستای طرح طوس، تحولی متمایز نسبت به گذشته در ارائه خدمات راهداری و ایمن‌سازی راه‌ها انجام شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول