اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برگزاری جشن‌های دخترانه «مثل معصومه» در استان قزوین

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: در نخستین روز از دهه کرامت، بیش از ۸ هزار دختر نوجوان و جوان در ۲۵ نقطه جغرافیایی استان در جشن‌های «مثل معصومه» شرکت خواهند کرد.

برگزاری جشن‌های دخترانه «مثل معصومه» در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، میلاد جباری در رابطه با روند برگزاری جشن‌های «مثل معصومه» اظهار کرد: جشن‌های دختران با نام «مثل معصومه» برای چهارمین سال متوالی در نخستین روز از دهه کرامت و همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در بیش از ۲۵ نقطه جغرافیایی استان قزوین و با حضور بیش از ۸ هزار نوجوان و جوان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشن‌ها با هدف ترویج سبک زندگی دخترانه و انقلابی با توجه به اصول و مبانی اسلامی و معرفی حضرت معصومه(س) به‌عنوان بهترین الگوی دختران و ایجاد فضای معنوی برگزار می‌شود.

جباری بیان کرد: در جریان برگزاری جشن‌های «مثل معصومه» در سراسر استان سخنران و مداح اعزام و بیش از ۶۰۰ جایزه و نمک متبرک نیز از سوی شبکه جوانان رضوی قزوین ارسال‌ خواهد شد. 

وی در ادامه افزود: این برنامه‌ها از روز دوشنبه آغاز شده و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و برنامه محوری و اصلی در قزوین با حضور چهره های ملی در روز چهارشنبه ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار می شود. 

جباری تصریح کرد: در قالب جشن‌های دخترانه «مثل معصومه»، برنامه هایی همچون داستان‌واره، تئاتر، سرود، مولودی خوانی، مسابقه و برنامه های مفرح و جذاب نیز تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول