اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۳۵۰ زائر آبیکی به مرقد معمار کبیر انقلاب اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه‌السلام شهرستان آبیک از اعزام ۳۵۰ نفر از مردم این شهرستان به مرقد امام خمینی ره خبر داد و گفت: به مناسبت سوم خرداد، میز خدمت مسئولان در شهرک‌های فردوس و بعثت شهر آبیک برپا می‌شود.

۳۵۰ زائر آبیکی به مرقد معمار کبیر انقلاب اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار فارس از قزوین،  سرهنگ مهدی صادق‌پور در جلسه هماهنگی مراسمات سوم خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد، به برگزاری حدود ۷۰ برنامه توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج به مناسبت همین سون خرداد و ارتحال امام اشاره و اظهار کرد: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده می‌توان به دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، فضاسازی و تولید محتوا ، نشست‌های بصیرتی با موضوع جهاد تبیین و محوریت مساجد، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، تجلیل از رزمندگان، گلباران گلزار شهدا، نشست‌های روشنگری در ادارات، استفاده از راویان و نواختن زنگ مقاومت در مدارس و استفاده از راویان در مدارس، برپایی میز خدمت و ... اشاره کرد.

وی به اشغال ۵۷۸ روزه خرمشهر توسط رژیم بعثی عراق و تقدیم حدود ۶ هزار شهید و ۲۴ هزار مجروح افزود: بین ۱۶ تا ۲۰ هزار اسیر در عملیات بیت المقدس و در آزادسازی خرمشهر اسارت رزمندگان اسلام درآمدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه‌السلام شهرستان آبیک، اصل و اساس تشکیل نظام اسلامی را مدیون مردم و توجه به وصیتنامه امام راحل و بازخوانی صحیفه نور برای نسل جوان و همچنین توجه مسئولان به این وصیتنامه را ضروری دانست و ادامه داد: انقلاب شکل گرفته از تفکرات امام راحل است و نسل جوان باید با اندیشه و آرمان امام آشنا شوند که بازگویی اندیشه‌های امام، به نوعی جهاد تببین است.

صادق‌پور بازخوانی وقایع جنگ تحمیلی و اقدامات رزمندگان و همچنین با توجه به مطرح بودن دوگانگی در زمینه امنیت و معیشت و مذاکره و جنگ برگزاری نشست‌های تبیین این موضوعات از سوی مسئولان و روحانیون را ضروری بیان کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود به جای اینکه ادارات درگیر مراسم مختلف شوند، در روز سوم خرداد در مناطق محروم شهر آبیک میز خدمت برپا کنند و به بررسی و حل مشکلات مردم بپردازند که این مهم در شهرک فردوس و بعثت به منظور بررسی و رفع مشکلات مردم اجرایی می‌شود. 

این مسئول نظامی از اعزام ۳۵۰ نفر از مردم شهرستان آبیک به مرقد امام راحل خبر داد و تصریح کرد: مردم شهرهای آبیک،  خاکعلی، زیاران و قشلاق و روستاها زائر مرقد امام می‌شوند.

حضور فرمانده زمینی ارتش در آمادگاه 

محمدی مسئول فرهنگی گروه مخازن و آماد شهرستان آبیک از حضور فرمانده زمینی ارتش در همایش بزرگ تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در میدان آمادگاه و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به مناسبت سوم خرداد و ارتحال امام و گلباران گلزار شهدا خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی وصیت‌نامه امام خمینی"ره" ، پخش فیلم و اجرای سرود سلام فرمانده توسط ۷۰ نفر از دانش آموزان شهرک شهید فلاحی از دیگر برنامه‌های ایام پیش رو است.

برخورداری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک هم از برگزاری ۱۷ برنامه در قالب مسابقات مختلف ورزشی خبر داد و گفت: این مسابقات که در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود،  از روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز و تا جمعه این هفته ادامه خواهد داشت.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول