اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سازمان اتکا آماده تامین نیازمندی‌ها و خرید محصولات مرغداران است

مدیرعامل سازمان اتکا با اشاره به دغدغه های مرغداران گفت: در طرح‌های مشارکتی که داریم نسبت به تامین نهاد‌ه‌های اصلی اقدام کرده و محصول مرغداری‌ها را با قیمت روز تعیین شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی خریداری می‌کنیم.

سازمان اتکا آماده تامین نیازمندی‌ها و خرید محصولات مرغداران است

مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا در گفت‌وگو با برنامه پیگیری شبکه خبر سیما که درباره خرید جوجه‌های یک‌روزه پخش شد، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از حذف و معدوم‌سازی جوجه‌های یک‌روزه گوشتی طرح حمایتی را با همکاری وزارت جهاد کشاورزی داشتیم.

وی ادامه داد: در روز‌های اخیر نیز با ۱۸ مزرعه مرغ گوشتی قرارداد‌های بسیار خوبی بسته شده و در دو یا سه روز اخیر، یک میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان اتکا در رابطه با نحوه قیمت‌گذاری این جوجه‌های یک روزه تصریح کرد: تامین جوجه‌های یک‌روزه، خوراک، واکسن و دارو دغدغه‌های مرغداران است که اگر حل شود، آنگاه مرغداران جوجه‌های یک‌روزه خود را معدوم نمی‌کنند.

وی افزود: در طرح‌های مشارکتی که داریم نسبت به تامین این نهاد‌های اصلی اقدام می‌کنیم و آنچه ماحصل محصول مرغداری‌هاست را با قیمت روز تعیین شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی خریداری می‌کنیم.

اعلمی درباره نحوه ارتباط مرغ‌داران با سازمان اتکا گفت: در اتحادیه‌های مربوطه به صورت وسیع اطلاع رسانی کردیم و بسیاری از مرغداران به ما مراجعه کرده که قرارداد‌های آن‌ها در حال انعقاد است.

وی ادامه داد: حتی حاضر هستیم تا مزرعه برخی مرغداران که حاضر به همکاری نیستند را نیز اجاره کرده و اگر حاضر به اجاره نباشند اطمینان را به آن‌ها می‌دهیم که جوجه ریزی را خود انجام داده و ما محصول به آن‌ها را با قیمت تضمینی خریداری خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان اتکا در پایان با بیان اینکه مشکلی برای تولیدکنندگان جوجه‌های یک روزه وجود ندارد، تصریح کرد: با تدابیر خوبی که در این زمینه اندیشیده شده است و مشکلی برای خرید تضمینی مرغ گوشتی وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول