اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار با کاشت گل محمدی

رییس بهزیستی شهرستان ابهر از کاشت بوته گل محمدی توسط زنان سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: ایجاد اشتغال و فروش محصولات و راه‌اندازی کسب و کار یکی از مهمترین راههای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار است.

ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار با کاشت گل محمدی

علی لطیفی، رییس بهزیستی شهرستان ابهر در گف‌وگو با فارس اظهار داشت: این گروه همیار دارای باغ انگور و باغ گیاه بید مشک هستند و بصورت فصلی فعالیت دارند.

رییس بهزیستی شهرستان ابهربا بیان اینکه این گروه همیار هر ساله در فصل بهار گیاه بید مشک برداشت کرده و عرق گیری می‌کنندٰ افزود: این گروه در فصل  پاییز نیز محصول باغ انگور را برداشت می‌کنند و امسال نیز اقدام به کاشت بوته گل محمدی کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در راستای فراهم کردن زمینه‌های مشارکت خدمت گیرندگان در حل مسایل اجتماعی، اقتصادی مربوط به خود و ایجاد زمینه مناسب برای توانمندسازی مادی و معنوی جامعه هدف است.

لطیفی با اشاره به فعالیت دو گروه همیار در این شهرستان یادآور شد: هم‌اینک زنان سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی در قالب گروه‌های همیار در گروه‌های تولیدی پوشاک، عرق گیری و ... مشغول به فعالیت هستند.

رییس بهزیستی شهرستان ابهر با اعلام حمایت بهزیستی ابهر از ۵۴۸ زن سرپرست خانوار تحت پوشش این شهرستان اظهار کرد: ۴۹۸ نفر از این افرد مستمری بگیر و ۵۰ نفر نیز از سایر خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول