اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قطار تغییرات به بهزیستی زنجان رسید

طی حکمی از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور،سلمان حسینی به سمت سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان منصوب شد.

قطار تغییرات به بهزیستی زنجان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از بهزیستی استان زنجان، طی حکمی از سوی علی‌محمد قادری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور، سلمان حسینی به سمت سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان منصوب شد و جایگزین محمدی قیداری شد.

متن این حکم به شرح ذیل است؛ برادر ارجمند جناب آقای سلمان حسینی، نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند، به موجب این ابلاغ جنابعالی بعنوان «سرپرست بهزیستی استان زنجان» منصوب می‌شوید.

با عنایت به سیاست‌ها و رویکردهای سازمان مبتنی بر توسعه مبانی رفاه اجتماعی، توانمندسازی و خدمت‌رسانی پایدار و عزت مدار به آحاد جامعه هدف معزز، انتظار می‌رود، حداکثر ظرفیت و توان خویش و کارکنان آن مجموعه را در راستای مدیریت بهینه امکانات و ظرفیت های موجود، سرمایه‌ها و منابع انسانی و بهره‌مندی از توان و همراهی تمامی کارشناسان و کارکنان توانمند و سخت‌کوش در راستای نهادینه‌سازی، تقویت و توسعه اخلاق و رفتار حرفه‌ای و ترویج نگرش تخصصی به مسائل با رعایت اصول عدالت محوری، قانون مداری و پاک دستی و فساد ستیزی اهتمام نمایید.
توفیق روزافزون جنابعالی در انجام وظایف محوله را از درگاه خداوند منان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول