اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام خمینی(ره) نماد بارز ساده‌ زیستی و مردم داری بود

سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی نماد بارز ساده‌زیستی، مردم داری، دعوت به حق وصبر در دوران معاصر بوده‌اند و نیاز است پیروان امام نیز این‌گونه باشند.

امام خمینی(ره) نماد بارز ساده‌ زیستی و مردم داری بود

به گزارش خبرگزاری فارس ازفلاورجان، مهدی معینی، سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان فلاورجان با اشاره به برنامه اعزام مردم  فلاورجان به مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در این‌گونه برنامه‌ها بسیار مهم است و نیاز است دستگاه‌های مرتبط آن را در اولویت خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه تلاش برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام راحل(ره) از وظایف تمام اقشار جامعه است، افزود: فضاسازی مناسب شهری و روستایی در راستای بزرگداشت ارتحال امام راحل از وظایف مهم نهادهای متولی امر بوده که نیاز است برنامه‌های تبلیغات محیطی مناسب در دستور کار قرار گیرد.

معینی ادامه داد: امام عزیز، سعادت را برای همه ملت‌های جهان می‌خواست و با این تفکر انقلاب اسلامی را رهبری کرد و به پیروزی رساند، انقلابی که برای تمام آزادی خواهان جهان الگو بوده و هست.

سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان تأکید کرد: هدف اصلی  در مراسم سالگرد بزرگداشت حضرت روح الله تبیین اندیشه‌های امام و راه‌های مبارزه با استکبار برای نسل جوان بوده، آن‌گونه که رهبر کبیر انقلاب اسلامی نماد بارز ساده‌زیستی، مردم داری، دعوت به حق وصبر در دوران معاصر بوده‌اند و نیاز است پیروان امام نیز این‌گونه باشند.

وی در پایان  ترویج  اندیشه‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را به نسل جوان حائز اهمیت برشمرد و بر هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌ها و ادارات سطح شهرستان در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) تأکید کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول