اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تعیین تکلیف ۱۳ قرارداد صنعتی و کارگاهی راکد شهرک «کاسپین دو»

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از تعیین تکلیف ۱۳ قرارداد صنعتی و کارگاهی راکد در شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک خبر داد.

تعیین تکلیف ۱۳ قرارداد صنعتی و کارگاهی راکد شهرک «کاسپین دو»

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری صبح امروز در نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک که با حضور لطف اله سیاهکلی‌مرادی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: ۱۳ قطعه زمین دارای قرارداد صنعتی و کارگاهی راکد در شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک با مساحتی بیش از ۱۲ هکتار، پایش، احصا و شناسایی شده که در شورای حل اختلاف بررسی و تعیین تکلیف می‌شوند.

وی افزود: زمین ۱۳ قرارداد راکد در سال‌های واگذار شده بود که در شورای حل اختلاف تکلیف تکلیف آنها مشخص و اخطار یا مهلت به آنها می‌شود که در صورت عدم تمکین و اقدام لازم و موثر  متقاضیان و به بهره‌برداری نرساندن زمین‌ها، قرارداد آنها فسخ و به متقاضیان جدید واگذار می‌شود. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین مساحت شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک را ۹۵.۵ هکتار ذکر و ادامه داد: ۱۶۴ قرارداد منعقد شده که دارای ۵۶ قرارداد فعال و بهره‌بردار است.

صفاری اضافه کرد: در توسعه شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک با توجه به مشکلات زیست محیطی ملاحظات لازم انجام می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: میزان فعالیت در شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک نسبت به میانگین کشوری و استانی بیشتر بوده و ۱۳۱۹ مورد اشتغالزایی ایجاد شده است.

این مسئول اذعان کرد: شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک در سال ۸۲ مصوب شده و از معدود شهرک‌هایی است که از هیات وزیران، دو مصوبه دارد‌ و نخستین واگذاری در سال ۸۹ انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله مشکلات و نیازمندی‌ها جهت رفع موانع در شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک می‌توان به راه دسترسی، واگذاری اراضی آستان قدس رضوی و شهرک دانشگاهی جهت طرح توسعه با توجه جهت رفع موانع متقاضی محور بودن شهرک صنعتی، کاهش هزینه انشعاب و آب بها، کمبود آب جهت صنایع بالا دستی شهرک به دلیل عدم پمپاژ آب و عدم معافیت مالیاتی به دلیل قرار گیری در شعاع ۳۰ کیلومتری از استان تعطیلی واحدها به علت کمبود و قطعی برق اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول