اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیکر مطهر 2 شهید گمنام در شاهرود تشییع شد+ عکس

پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شاهرود تشییع شد.

پیکر مطهر 2 شهید گمنام در شاهرود تشییع شد+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس بعدازظهر امروز با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در شاهرود تشییع شد.

آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

امروز همچنین یادواره شهدای طلاب و روحانی استان سمنان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، امام جمعه شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی در مصلای بزرگ شاهرود برگزار شد.

در ادامه، دیدار مردمی و ملاقات چهره به چهره و صمیمی استاندار سمنان با مردم در حاشیه برگزاری یادواره شهدای طلاب و روحانی استان انجام شد.

ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره هاشمی با اهالی روستای قلعه‌نو خرقان از توابع بخش بسطام شهرستان شاهرود در مسجد حاج جعفر روستا و ملاقات مردمی استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان با مردم شریف شهر کلاته‌خیج از توابع بخش بسطام شهرستان شاهرود در مسجد و حسینیه اعظم این شهر هم صورت گرفت.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول