اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

عملیات آزادسازی خرمشهر آغازی بر فتح‌الفتوح بود

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: عملیاتی که باعث آزادسازی خرمشهر شد عملیات بیت‌المقدس نبود، بلکه «الی بیت‌المقدس بود» کلمه «الی» نباید جا بماند این عملیات آغازی بود بر فتح‌الفتوح و ما هنوز در نیمه‌راه هستیم.

عملیات آزادسازی خرمشهر آغازی بر فتح‌الفتوح بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: شهید بزرگوار جهان‌آرا در زمان سقوط خرمشهر حضور داشت و آرزو  می‌کرد که آزادی این شهر را ببیند اما عمر او کفاف نداد و به شهادت رسید.

وی افزود: جمله وی همیشه در گوش‌ها هنوز نجوا می‌کند که «اگر خرمشهر سقوط کرد باز پس می‌گیریم مواظب باشیم ایمان شما سقوط نکند» و چه‌بسا که خیلی از انسان‌ها ایمانشان سقوط کرد خیلی‌ها ادعای جبهه و جنگ و ادعای انقلابی گری داشتند اما آن‌چنان قلعه ایمان آن‌ها سقوط کرد که عاقبت به خیر نشد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه مدیون شهیدان هستیم، ادامه داد: بوی تازه خون شهیدان هنوز در فضای جمهوری اسلامی استشمام می‌شود

پورخاقان گفت: هنگامی که شهید بزرگوار صیاد خدایی این فرمانده قهرمان توسط اذناب صهیونیست جنایتکار شناسایی می‌شود و در کوچه فدائیان اسلام در رهگذر منزل خود به دست آنها به شهادت می‌رسد، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی بیان داشت: صهیونیست‌ها از انقلاب اسلامی ضربه‌های سنگینی خوردند؛ عملیاتی که باعث آزادسازی خرمشهر شد عملیات بیت‌المقدس نبود، بلکه «الی بیت‌المقدس بود» کلمه «الی» نباید جا بماند این عملیات آغازی بود بر فتح‌الفتوح و ما هنوز در نیمه‌راه هستیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: قرائن و شواهد نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی به سرعت به لطف الهی به طرف آن فتح‌الفتوح به پیش می‌رود وقتی حضرت آقا فرمودند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید بدانید گزافه نبود؛ رهبر معظم تاکنون سخنی به زبان نیاوردند که تحقق پیدا نکند هر چه فرمودند تحقق پیدا کرده است.

پورخاقان اضافه کرد: امروز اگر می‌بینید سگ زنجیره‌ای آمریکایی‌ها در منطقه عربده می‌کشد و اذناب آمریکایی‌ها در منطقه خلیج فارس برایشان کف و سوت می‌زنند به خاطر این است که ضربه شست جمهوری اسلامی را دیدند و به قولی باید گفت «باش تا صبح دولتت بدمد که این هنوز از نتایج سحر است».

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها بدانند انتقام خون عزیزی که در کوچه فدائیان اسلام به ناحق بر زمین ریخته شد در خیابان‌های تل‌آویو گرفته خواهد شد. آن‌هم نه یکی به اندازه‌ای که بدانند اگر بخواهند خون جوانان پاک ما را بریزند پاسخ ما را به فضل پروردگار در مرکز رژیم جعلی و جنایتکار خودشان دریافت خواهند کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد: امروز بعد از سی و چند سالی که دولت‌های تکنوکرات و لیبرال آمدند و موفق نشدند و با کمال تأسف و تأثر شاهد حجم عظیمی از خرابی‌ها هستیم که دولت سیزدهم باید آن را جمع کند.

پورخاقان افزود: رئیس‌جمهور در کمال نجابت بدون این‌که به زبان بیاورد بدهی‌های دولت قبلی را پرداخت می‌کند؛ تا اصلاح خیلی راه داریم اما باید مواظب بود، دشمن وقتی از در بیرون می‌رود از پنجره می‌آید مواظب نفوذی‌ها باشیم، آنها در دولت و دولت‌ها نفوذ پیدا می‌کند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول