اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حضور در فضای مجازی هوشمندانه و مسؤولانه باشد/گلوگاه‌های فساد شناسایی شود

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: فضای مجازی آبرو می‌برد و حضور ما در فضای مجازی باید آگاهانه و مسؤولانه باشد.

حضور در فضای مجازی هوشمندانه و مسؤولانه باشد/گلوگاه‌های فساد شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری امروز در جلسه شورای اداری استانداری مازندران خطاب به مسؤولانی که تازه انتخاب شدند، اظهار کرد: پذیرش مسؤولیت نکته مهمی است که خدا به ما ارزانی داشته است؛ در این دوره به بهترین نحو وظیفه خود را انجام دهیم و در دوره خدمت معصیت خدا را نکنیم.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی مانند گذشته آمادگی دارد در خدمت تمام  دولتمردان در انجام‌ ماموریت‌ها و وظایف و مسؤولیت‌هایی که مقرر شد با حفظ جایگاه در خدمت مردم باشد، گفت: این تعامل بین دستگاه اجرایی، قضایی، نمایندگان استان، نیروهای نظامی و انتظامی به بهترین شکل در حال اجرا است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: در این مقطع از زمان که اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را پشت سر می‌گذاریم تعامل بین دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد و نسبت به استان‌های دیگر مشکلی نداریم و هدف ما خدمت‌گذاری درست به مردم است.

این مسؤول با بیان اینکه قانون حرمت دارد و احترام به قانون واجب است، افزود: هیچ جامعه‌ای از بی‌قانونی سود نبرده است و باید با احترام به قانون دستور العمل‌ها را رعایت کنیم.

گلوگاه‌های فساد شناسایی و از بروز آن جلوگیری شود

اکبری امر پیشگیری را ضروری دانست و ادامه داد: اگر هر مدیری قانونمندانه کار کند و پیشگیری از فساد را مد نظر قرار دهد مجموعه اداری در سلامت کامل خواهد بود.

 این مسؤول آسیب شناسی در  حوزه کاری را ضروری دانست و گفت: لازم است گلوگاه‌های فساد شناسایی و از بروز آن جلوگیری شود.

اکبری بر نظارت، هدایت و کنترل زیر مجموعه‌ها تاکید و بیان کرد: نظارت دقیق باعث پیشگیری از جرم می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران به حفظ انفال و مواهب خدادادی از سوی متولیان امر تاکید کرد و افزود: دهیاری‌ها نسبت به مجوزهایی که صادر می‌شود دقت داشته باشند.

وی ادامه داد: حضور در کمیسیون‌هایی که شورای شهر و شهرداری و فرمانداری‌ها نماینده دارند باید دقت داشته باشند تا امضای بدون اطلاع که باعث از بین رفتن انفال می‌شود نداشته باشند.

اکبری خطاب به مسؤولان استان، آگاهی و حضور هوشمندانه در فضای مجازی را توصیه کرد و یادآور شد: فضای مجازی آبرو می‌برد و حضور ما در فضای مجازی باید آگاهانه و مسؤولانه باشد.

اکبری با اشاره به اینکه دستگاه قضایی احکامی صادر می‌کند و این احکام بعد از قطعیت باید اجرا شود، تصریح کرد:  هیچ دستگاهی نمی‌تواند از آن جلوگیری کند، هر حکمی تنش‌هایی دارد باید به صورتی حکم اجرا شود  تا تنش کمتری داشته باشد و مدیران باید به این موضوعات توجه داشته باشند‌.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۶/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول