اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

روحانیت همیشه همراه مردم بوده است

امام جمعه بندرخمیر گفت: جامعه روحانیون و طلاب همیشه با مردم بوده‌اند و در راه دفاع از اسلام و مکتب‌ هم مبادرت به جهاد تبیین نموده و هم در میدان جهاد جان و مال خود را مایه گذاشتند.

روحانیت همیشه همراه مردم بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرخمیر، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه عنوان کرد: سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر،  آن واقعه عظیم و مجسم توحیدی است که در حافظه تاریخی ملت ایران می ماند.

وی بیان کرد: سوم خرداد تا ابد مستمسک عینی و گواه عملی اراده خداوند رحمان، برای پیروزی نظام اسلامی در برابر خواست مادی و استکباری دشمنان اسلام است.

خطیب جمعه شهرستان بندر خمیر گفت : ترویج امید به آینده و حرکت  نظام اسلامی کلید واژه مهم است که باید در مکاتب و محافل  تربیتی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور،  گزارشی از آمار شهدای روحانی در کشور به نمازگزاران ارائه کرد.

وی اضافه کرد: جامعه روحانیون و طلاب همیشه با مردم بوده‌اند و در راه دفاع از اسلام و مکتب‌ هم مبادرت به جهاد تبیین نموده و هم در میدان جهاد جان و مال خود را مایه گذاشتند.

امام جمعه  شهرستان خمیر با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند در تخریب چهره روحانیت، عنوان کرد: حضور در میدان عمل،  جدا نبودن از مردم مهمترین شاخصه روحانیت است.

حجت الاسلام صالحی خطاب به مردم  خاطرنشان  کرد : انقلاب اسلامی مولود حوزه های علمیه است و دشمن در صدد نابودی اساس انقلاب است باید هوشیار باشیم که دشمن در این امر نا امید باشد.

انتهای پیام/ ۳۷۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول