اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع 1000 بسته معیشتی بین افراد نیازمند در بندرخمیر

همزمان با تجلیل از جهادگران نمونه و فعال عرصه سازندگی در بندرخمیر، یک هزار بسته معیشتی نیز در شهرستان خمیر توزیع شد.

توزیع 1000 بسته معیشتی بین افراد نیازمند در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، طی همایشی با حضور فرماندار جهادی بندرخمیر ، فرمانده سپاه شهرستان ، امام جمعه موقت اهل سنت، شوراها و جمعی از بسیجیان، از ۲۳ جهادگر نمونه و فعال عرصه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی در شهرستان خمیر تجلیل شد.

 میر هاشم خواستار فرماندار شهرستان بندر خمیر در این مراسم با تقدیر از خدمات بی منت بسیجیان در روند پیشرفت و توسعه شهرستان و همچنین امدادرسانی جهادی به مردم در سختی ها در برهه های مختلف اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های گروه‌های جهادی، خدمت رسانی بی منت به مردم و رفع محرومیت‌ زدایی است و نیروهای جهادی صادقانه با روحیه همدلی در مناطق مختلف حضور می یابند تا خدمات مختلفی ارائه دهند.

 

وی همچنین با اشاره به هماهنگی و هم افزایی گروه های جهادی، بسیج و سپاه در کنار مجموعه دولت،ابراز داشت:این گروه‌های جهادی در تمامی عرصه‌ها از جمله ساخت مسکن محرومین، مبارزه با ویروس کرونا و کمک به بهبود بیماران ، حوادث غیرمترقبه و همچنین محرومیت‌ زدایی نقش‌آفرینی می کنند.

فرماندار بندرخمیر همچنین با اشاره به توان و ظرفیت بالای گروه های جهادی ، بر حضور نیروهای جهادگر در کنار دیگر دستگاه ها جهت توسعه و پیشرفت شهرستان و رونق کسب و کار مردم تاکید کرد.

 در ادامه فرمانده سپاه شهرستان بندرخمیر نیز با بیان اینکه بسیج با حضور آگاهانه در تمام عرصه‌ها کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است، افزود:اقداماتی از جمله فعالیت های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، بهداشت و درمان و ... از جمله عرصه‌های فعالیت این گروه‌ها جهادی است.

 حمید کمالی با بیان اینکه ۶۴ گروه جهادی در شهرستان فعال هستند ،افزود:این جهادگران با کمترین امکانات و هزینه ، بیشترین خدمات را در سطح شهرستان انجام می دهند.

وی ادامه داد:ویزیت رایگان توسط گروه های پزشکی ،تعمیر مرمت واحدهای مسکونی ، ساخت مسجد و خانه بهداشت ، اهدای ۶۵ سری جهیزیه جهت تسهیل در امر ازدواج و واگذاری تسهیلات جهت کمک به اشتغال بخشی از اقدامات بسیج سازندگی در شهرستان خمیر بوده است.

 کمالی همچنین با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در شهرستان ادامه داد:از ابتدای امسال بیش از ۴۵۰۰ بسته معیشتی توسط گروه های جهادی در سطح شهرستان توزیع شده است.

سیدعبدالجلیل قتالی امام جمعه موقت اهل سنت بندرخمیر نیز در این همایش عنوان کرد:بسیج سازندگی در حوزه های مختلف به ویژه در حوادث و توزیع بسته های معیشتی همیشه پیشگام بوده و وظیفه ایمانی خود را به نحو احسن انجام داده است.

وی افزود: جهادگران عرصه سازندگی به مناطق دوردست شهرستان اعزام و خدمات ارزنده و شایسته انجام می دهند و این یعنی قدم گذاشتن در راه خیر ،که قطعاً این کار اجر و ثواب فراوانی خواهد داشت.

به گزارش فارس، در این همایش بیش از یکهزار بسته کمک های معیشتی به ارزش هربسته ۵۰۰ هزار تومان با همکاری قرارگاه های تحول محلات بین افراد نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول