اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

خروجی نظام مدیریت دانش در دستگاه‌ها باید ارتقای بهره‌وری باشد

رییس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان گفت: خروجی پیاده سازی نظام مدیریت دانش در یک سازمان، باید ارتقای بهره‌وری باشد.

خروجی نظام مدیریت دانش در دستگاه‌ها باید ارتقای بهره‌وری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صالح دریانورد رییس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان در نخستین همایش تخصصی فرآفرینان مدیریت دانش « فرآمد ۱۴۰۱» در اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان اظهارداشت: استان هرمزگان در مرحله بسترسازی مدیریت دانش قرار دارد و ۶۵ درصد دستگاه‌های اجرایی هرمزگان در این مرحله هستند اما تامین اجتماعی پیشتاز بوده است و در بحث ارائه خدمت الحق کارهای مهم و خوبی انجام داده است.

وی افزود: خروجی پیاده سازی نظام مدیریت دانش در یک سازمان، باید ارتقای بهره‌وری باشد؛ بر همین اساس، در ادوار مختلف وقتی برنامه‌های توسعه‌ای و  رشد اقتصادی تدوین می‌شد، بخش عمده‌ای از آن از طریق بهره‌وری بوده است در حالی که به منابع انسانی و دانش ناملموسی در سازمان‌های ما وجود داشته است کمتر توجه می‌کردیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان عنوان‌کرد: ما همواره انباشت نیروی انسانی در سیستم داشته‌ایم در حالی که ماموریت‌های آن‌ها تبیین نشده است و بخش عمده‌ای از نیروی انسانی در سازمان‌ها در ماموریت‌های سازمان نقشی ندارند لذا بایستی با مدیریت دانش و نیروی انسانی برای افزایش بهره‌‌وری در سازمان‌ها استفاده کنیم‌‌‌.

وی همچنین تصریح کرد: ما یک گسست در حکمرانی داریم که البته همه جا این گسست‌ها ممکن است وجود داشته باشد و علت آن این است که توسعه ما بیرونی بوده است و همواره از بیرون برای ظرفیت‌های ما تصمیم گرفته شده است و توسعه درون‌زا نداشته‌ایم لذا امروز باید به تلفیقی از توسعه درون‌زا و برون‌زا توجه کنیم.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول