اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نانوایی‌های متخلف در استان زنجان پلمب می‌شوند

پلمب نانوایی‌های متخلف در راستای ادامه نظارت بر بازاردر استان زنجان در دستور کار قرار گرفته است.

نانوایی‌های متخلف در استان زنجان پلمب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در ادامه تشدید نظارت‌ها در بازار عرضه کالاهای اساسی در استان زنجان که روزانه حدود 110 اکیپ در حال بازرسی از واحدهای عرضه کالا و به ویژه نانوایی‌ها هستند، بدیهی است در راستای صیانت از حقوق مردم، با مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای مذکور با طی مراحل قانونی در حداقل زمان ممکن، اقدام لازم به عمل آمده و اعمال قانون می‌شود.

با توجه به گزارشات روز گذشته در مورد کم کاری و تعطیلی و با بررسی به عمل آمده در مورد پیشینه و نحوه عملکرد برخی از نانوایی‌های متخلف، روز سه‌شنبه، با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرکل غله، پلیس امنیت اقتصادی، قاضی تعزیرات و مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و... از واحدهای عرضه نان بازدید شد.

در این بازدیدها، تخلفاتی چون تعطیلی و عدم عرضه نان، پایین بودن وزن نان، پخت نان‌ خارج از آنچه در پروانه فعالیت درج شده، عدم وجود آرد در واحد برای پخت و عرضه نان به قیمت بالاتر مشاهده و دو نانوایی با ارائه گزارش مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی در محل و صدور حکم قاضی تعزیرات، پلمب شد.

با توجه به اینکه استان زنجان به عنوان استان پایلوت برای اجرای آزمایشی طرح توزیع عادلانه یارانه نان انتخاب شده، با آغاز اجرای این طرح، آرد به قیمت تمام شده در اختیار واحدهای پخت نان قرار خواهد گرفت، این گمان می‌رود که برخی واحدها متاسفانه از هم‌اکنون و در فرصت باقی‌مانده تا آغاز اجرای طرح فوق، به طرق مختلف نسبت به ذخیره‌سازی آرد یارانه‌ای، اقداماتی چون کم کردن وزن نان و یا تعطیلی و کم کاری و... انجام دهند. 

لازم به ذکر است، که روزانه از ساعت 11 تا 13 به طور ویژه و با حداکثر اکیپ‌های نظارتی از واحدهای نانوایی بازید به عمل آمده و هر گونه تخلف، به ویژه تعطیلی‌ها گزارش می‌شود.

انتهای پیام/73009/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول