اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شناسایی ۸ انبار احتکار در ابهر/ 4 واحد نانوایی پلمب شد

فرماندار شهرستان ابهر از شناسایی ۸ انبار احتکار در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۱تن کالای احتکار شده شامل ماکارونی و روغن از ۸ انبار در این شهرستان کشف و اقلام موجود در آنها ضبط شد.

شناسایی ۸ انبار احتکار  در ابهر/ 4 واحد نانوایی پلمب شد

احمد ذوالقدر، فرماندار شهرستان ابه ر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به شناسایی ۸ انبار احتکار در این شهرستان اظهار کرد: ۲۱تن کالای احتکار شده شامل ماکارونی و روغن از ۸ انبار در این شهرستان کشف و اقلام موجود در آنها ضبط شد.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به کالا‌های کشف شده، تصریح کرد: بخشی از کالاهای کشف شده از طریق بهزیستی در اختیار مددجویان قرار گرفت، بخشی نیز با همان قیمت‌های قبلی از طریق ارائه به ۲۰ خرده فروشی به شهروندان فروخته شد.

وی با بیان اینکه طی چند روز اخیر تعداد تیم‌های نظارت بر بازار این شهرستان از ۶ اکیپ به ۲۵ اکیپ افزایش یافته است، افزود: در برخورد با محتکران و گرانفروشان چه در واحدهای خرد و چه در واحدها معمولی و فروشگاه‌های بزرگ هیچ گونه‌ تعارفی نداریم.

فرماندار ابهر از ابطال پروانه یک واحد نانوایی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: چهار واحد نانوایی نیز به دلیل تخلف احتکار آرد و کم فروشی پلمب شدند و به بیش از ۲۰ واحد نانوایی نیز اخطار پلمب داده شده است.

ذوالقدر با بیان اینکه  طی اقدامات انجام شده ۱۱۰ کیسه آرد نوع یک غیر مجاز  و ۷۲۰ کیلوگرم برنج یارانه‌ای طی چند روز اخیر کشف و ضبط شده است، گفت: دو مورد فروشگاه نان فانتزی هم در این شهرستان پلمب شده است.

ذوالقدر از پلمب یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای در ابهر به دلیل گران‌فروشی نیز خبر داد و افزود : این فروشگاه زنجیره‌ای به مدت سه روز پلمب خواهد بود.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول