اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشکیل شعبه ویژه صلح و سازش در زنجان

دادستان زنجان از تشکیل شعبه ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف در دادسرای زنجان خبر داد و گفت: کاهش جمعیت کیفری و اجرای عدالت ترمیمی از اهداف تشکیل شعبه ویژه صلح و سازش در دادسرای زنجان است.

تشکیل شعبه ویژه صلح و سازش در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهروز عباسی، دادستان مرکز استان زنجان عصر امروز در حاشیه افتتاح شعبه ویژه صلح و سازش در دادسرای زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های کلی دستگاه قضایی و رئیس قوه قضائیه درباره اهمیت صلح و سازش و نقش آن در احقاق حق و پیشگیری از اطاله دادرسی، شعبه ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف در دادسرای زنجان  تشکیل شد.
دادستان زنجان در توضیح این موضوع گفت: کاهش جمعیت کیفری و اجرای عدالت ترمیمی از اهداف  تشکیل شعبه ویژه صلح و سازش در دادسرای  زنجان است.
دادستان مرکز استان زنجان تصریح کرد: به منظور استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های کیفری و بویژه پرونده‌های اجرای احکام کیفری، در راستای سیاست‌های کلی دستگاه قضایی و کاهش جمعیت کیفری و اجرای عدالت ترمیمی شعبه ویژه‌ای در دادسرای  زنجان تشکیل و شروع به فعالیت کرد.
دادستان عمومی و انقلاب زنجان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ریش‌سفیدان، معتمدین محل و صاحبان منبر در تحقق این امر بسیار راهگشاست.
عباسی ضمن تاکید بر ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات‌البین افزود: با فعالیت این شعبه شاهد احقاق حق، کاهش اطاله دادرسی و تعیین تکلیف سریع پرونده‌ها از طریق مصالحه طرفین  و به تبع آن کاهش جمعیت کیفری در زنجان خواهیم بود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول