اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«روحانیون» جغرافیای مقاومت اسلامی را وسعت بخشیدند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز روحانیت کاری کردند که هر روز با عنوان مقاومت اسلامی و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب وسعت بیشتری بگیرند و فیضیه را در لبنان، فلسطین، یمن آوردند.

«روحانیون» جغرافیای مقاومت اسلامی را وسعت بخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس برای رزمندگان می خواندند که زمانی که در برابر دشمنان قرار گرفتید ابتدا ثابت قدم باشید و زیاد به یاد خدا باشید.

وی افزود: از دیگر مواردی که در دوران دفاع مقدس مطرح می شد این بود که اهل استقامت و صبر باشند و اگر دچار سختی و گرفتاری شدند در تعقیب دشمن لحظه ای سستی نکنید که اگر حتی به شما آسیبی رسد، دشمن آسیب های جدی از سیلی ها و پیروزی ها می بیند. 

آیت الله عابدینی خاطر نشان کرد: امروز در عرصه جهاد تبیین باید آبرو را برای دین گذاشت و با این کار دین خود را در برابر شهدا و آزادگان ادا کرد.

وی اضافه کرد : روحانیون به نسبت جمعیت بیشترین تعداد رزمنده های حاضر در جبهه و بیشترین تعداد شهدا بودند بنابراین روحانیون نایستادند که به دیگران بگویند بروید بلکه رفتند و به دیگران نیز گفتند بیایید.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: روحانیون جغرافیای فیضیه را وسعت بخشیدند و کاری کردند که امروز یمن، لبنان، فلسطین و سوریه نیز هر یک تبدیل به فیضیه شدند. 

امام جمعه قزوین تصریح کرد: امروز روحانیت کاری کردند که هر روز با عنوان مقاومت اسلامی و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب وسعت بیشتری بگیرند. 

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: امروز در عرصه های فکری و علوم مختلف حوزوی فرهیخته ترین و موفق ترین مجتهدان از میان روحانیون رزمنده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول