اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تحقق منش و روش رزمندگان موجبات رشد جامعه را فراهم می‌کند

فرماندار مرکز مازندران گفت: باتوجه به در پیش بودن چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر، همبستگی و شجاعتی که رزمندگان ما در خرمشهر از خود نشان دادند موجب رقم خوردن آن حماسه بزرگ بود و امروز هم تحقق آن منش و روش در حوزه‌های تقنینی، اجرا و قضا می‌تواند موجبات رشد جامعه را فراهم کند.

تحقق منش و روش رزمندگان موجبات رشد جامعه را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد‌علی نوبخت در همایش تجلیل از شوراها و تبیین طرح تحول اقتصادی در بخش رودپی جنوبی، اظهار کرد: دولت سیزدهم به دنبال تاسیس امید است که در این زمینه تحول اقتصادی با هدف شفاف‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به‌منظور رفاه همگانی با شجاعت دولت مردمی ایران قوی کلید خورد.

وی گفت: در بحث تحول اقتصادی سه گروه مسببان این امر، سوء استفاده‌کنندگان از ارز ترجیحی و دشمنان قسم خورده‌ای که هرگاه نظام به دنبال تحول بود با سنگ‌اندازی و هوچی‌گری به تقابل با آن پرداخته‌اند به عینه  مخالفت‌شان دیده می‌شود.

فرماندار مرکز مازندران بیان کرد: امروز عرصه اقتصاد میدان جنگ است و در این زمینه وحدت و شجاعت کلیدواژه‌هایی هستند که همچون آزادسازی خرمشهر ما را از گردنه‌های دشوار عبور می‌دهند.

این مسؤول تصریح کرد: باتوجه به در پیش بودن چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر، همبستگی و شجاعتی که رزمندگان ما در خرمشهر از خود نشان دادند موجب رقم خوردن آن حماسه بزرگ بود و امروز هم تحقق آن منش و روش در حوزه‌های تقنینی، اجرا و قضا می‌تواند موجبات رشد جامعه را فراهم کند.

نوبخت با بیان اینکه سه ضلع دولت، شورا و جامعه وظایف متقابلی نسبت به یکدیگر دارند که تنظیم این وظایف منافع مردم را تامین می‌کند، اظهار کرد: ارتقای ارتباط شوراها با بدنه دولت و نداشتن نگاه انحصاری و جزم‌اندیشی موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم خواهد شد.

وی یادآور شد: شورای اسلامی حد فاصل بین مردم و دولت هستند که عقلانیت، عدالت و معنویت سه امر حیاتی در تجلی شوراها در مطالبه‌گری محسوب می‌شود.

فرماندار مرکز مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۸ شهید این بخش، گفت: بخش رودپی از ظرفیت‌های بالای صنعتی، کشاورزی، دانشگاهی و وجود منابع آبی غنی برخوردار کرده که وجه تمایز این منطقه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول