اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پروژه‌های شاخص پستی توسط شرکت‌های دانش بنیان خراسان رضوی اجرا می شود

مدیرکل پُست استان خراسان رضوی از اجرای پروژه‌های شاخص پستی توسط شرکت های دانش بنیان استان خبر داد.

پروژه‌های شاخص پستی توسط شرکت‌های دانش بنیان خراسان رضوی اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدرضا شفیعی مدیرکل پُست استان خراسان رضوی در جلسه شورای اداری نیشابور اظهار کرد: استقرار پارک علم وفناوری وزارت ارتباطات در طبقه چهارم مرکز مکانیزه استان خراسان رضوی سبب شد تا بخشی از خدماتی که در آینده پیش بینی می‌کنیم و قابل اجرا است از طریق استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان انجام دهیم.

وی افزود: تاکنون ۵ پروژه در قالب شرکت‌های دانش بنیان مورد بررسی قرار می‌گیرد و زمینه اجرایی آن در پست استان خراسان به صورت پایلوت انجام خواهد شد.

شفیعی خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی دومین استان بعد از تهران است که بیشترین ترافیک خرید اینترنتی در کشور را دارد که از طریق پست جابجا می‌شود.

وی افزود: کرونا نوع و ماهیت مرسولات پستی را تغییر داد و نیاز مردم به مراجعه را به حداقل رساند. در گذشته ۹۰ درصد مرسولات اداره پست نامه بود‌. اما با توجه به فرایندی که در کسب و کار اتفاق افتاد و جایگزینی فضای مجازی و شبکه‌های مجازی نقل انتقال، نیاز به پست نامه‌ها را به حداقل رسانده است. از این رو امروز باید به سمت جابجایی اشیا حرکت کنیم.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۸۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول