اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سرپرست فرمانداری نیشابور: به دنبال حاشیه نیستم؛ به عنوان خدمتگزار مردم معرفی شده ام

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری نیشابور گفت: به دنبال حاشیه نیستم به عنوان خدمتگزار در نیشابور معرفی شده ام و کارم خدمت به مردم است.

سرپرست فرمانداری نیشابور: به دنبال حاشیه نیستم؛ به عنوان خدمتگزار مردم معرفی شده ام

ابوطالب جوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری نیشابور در حاشیه نشست خبری برنامه‌های چهل‌وسومین دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی در پاسخ به خبرنگار فارس درباره حواشی انتصاب وی به این سمت گفت: به دنبال حاشیه نیستم و درخواستم از دیگران نیز این است که حاشیه سازی نکنند. اگر دلسوز مردم هستند بیایند پای میز و خدمت کنند.

وی با بیان این که نسبت به موضوع گیری های اشخص نسبت به این موضوع واکنشی ندارد، خاطرنشان کرد: به عنوان خدمتگزار در نیشابور معرفی شده ام و کارم خدمت به مردم است؛ نه پرداختن به بگومگوهای سیاسی نماینده و دیگران. از این رو توجهی به حواشی و حرفها ندارم. البته صحبت ها را می شنوم و اگر در جهت پیشرفت شهرستان باشد از آن استفاده می کنم. اما اگر بگومگوهای سیاسی مانع از انجام خدمتم باشد، وظیفه خودم را انجام می‌دهم.

جوان تاکید کرد: بلوا و تشنج گره از کار مردم باز نمی‌کند. آن چیزی که تاثیرگذار در حل مشکل مردم است، همدلی و وحدت است‌. تاکید من این است که همه عوامل موثر شهر برای پیشرفت و ارتقا نیشابور وضع موجود را به وضع مطلوب نزدیک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تشخیص استاندار این بود که از خواف به نیشابور بیایم.

۱۱۰ طرح عمرانی در نیشابور افتتاح می شود

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری نیشابور همچنین از افتتاح ۱۱۰ طرح عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر در نیشابور خبر داد.

وی افزود:۱۰ پروژه شهری با محوریت شهرداری نیشابور، ۴ پروژه میراث فرهنگی با مشارکت بخش خصوصی و ۱۴ پروژه دهیاری‌ها از مهم‌ترین طرح‌هایی است که قرار است افتتاح شود. همچنین فاز اول بازسازی و مرمت رودخانه فاروب رمان، ۹ پروژه روستایی، ۳۴ پروژه مخابراتی، ۷ پروژه کشاورزی با مشارکت بخش خصوصی و ۴ پروژه در دانشکده علوم پزشکی نیشابور در ایام دهه فجر امسال به بهره‌بردای خواهد رسید.

جوان خاطرنشان کرد: ۱۹۷ برنامه فرهنگی و مذهبی در دهه فجر امسال در نیشابور برگزار می‌شود و ۹ برنامه گفت‌و‌گوی مستقیم مسئولین با مردم نیز در مساجد و هیئات برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری نیشابور در ادامه گفت: امروز جامعه نیاز به امید و آرامش دارد. از این رو خبرنگاران باید در انتشار اخبار دقت کنند. تا امید را به جامعه برگردانند. زیرا دهه فجر یک جنبه مردمی و انقلابی دارد. و این اتفاق به دست مردم رقم خورده، از این رو دشمن برای ترویج ناامیدی در جامعه کمر همت بسته است.

وی افزود: خدمت رسانی به مردم اولویت شماره یک دستگاه‌های دولتی است و من موظف به مطالبه هستم. نباید برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر به دلیل کرونا تعطیل شود. ولی باید هزینه تعطیل نکردن آن مشخص شود‌. از این رو مردم باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و بدون ماسک در اجتماعات حضور پیدا نکنند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول