اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هزینه دوبرابری پروژه‌های فرسوده ورزشی/زنجان تیم‌داری جالبی در فوتبال ندارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برخی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان که برخی از آنها سال‌ها از افتتاحش می‌گذرد با گذر زمان فرسوده شده و هزینه دوبرابری را ایجاد می‌کند.

هزینه دوبرابری پروژه‌های فرسوده ورزشی/زنجان تیم‌داری جالبی در فوتبال ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و جواد بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان و هیات همراه با دکتر حمید سجادی وزیر ورزش وجوانان در دفتر کار وی دیدار کرد.

این دیدار در راستای بررسی مشکلات و موانع توسعه ورزش استان و پیگیری‌های لازم در راستای رفع کردن آنها انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این دیدار با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان که برخی سال‌ها از افتتاحش می‌گذرد با گذر زمان فرسوده شده و هزینه دو برابری را ایجاد می‌کند و نیاز به تکمیل و بهره‌برداری از آنها از اولویت‌های اداره کل است، تصریح کرد: حمایت‌های وزارتی در این راستا مشکل‌گشا خواهد بود و مردم استان را از سرانه ورزشی بالاتری بهره‌مند می‌کند، چرا که استان زنجان سرانه کمتری از میانگین سرانه ورزشی کشور را داراست و این اهمیت موضوع را دوچندان می‌کند.

جواد بازرگان در ادامه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ورزش استان خواستار حمایت و همکاری وزارت در راستای جذب و حمایت حداکثری از قهرمانان در حوزه قهرمانی و عرصه‌های مختلف حوزه همگانی شد.

گفتنی است: در این دیدار همچنین رایزنی‌هایی برای توسعه تیم‌ها و حضور در لیگ‌ها بویژه در رشته فوتبال که روزی زنجان حرفی در این رشته برای گفتن داشته ولی امروز وضعیت تیم‌داری جالبی در استان وجود ندارد با حضور رئیس هیات فوتبال استان صورت گرفت.

انتهای پیام/73005/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول