اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سم‌پاشی رسانه‌های ضدانقلاب علیه طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها

نماینده شهرکرد، بن و سامان در مجلس با اشاره به تحریف واقعیت‌ و سم‌پاشی رسانه‌های ضد انقلاب علیه طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها گفت: نمایندگان بر توزیع یارانه‌ و حمایت از دهک‌های ضعیف جامعه نظارت جدی دارند.

سم‌پاشی رسانه‌های ضدانقلاب علیه طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها

احمد راستینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با اجرای طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها، شاهدیم رسانه‌های ضد انقلاب که هیچ زمانی دلسوز مردم ایران نبوده و نانشان در ضربه زدن به کشور است، در صددند تا با تحریف واقعیت، سم‌پاشی و ایجاد نگرانی‌های کاذب، مردم را دچار یاس و ناامیدی کنند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: هوشیاری مردم بزرگترین سرمایه است و قطعا متنفذین می‌توانند با تنویر افکار عمومی و تشریح زوایای این طرح جدید که باعث باز شدن بسیاری از گره‌های اقتصادی کشور می‌شود مردم را اقناع کنند تا شاهد شکوفایی اقتصادی کشور شویم.

نظارت جدی نمایندگان بر شیوه توزیع یارانه‌ها و حمایت از دهک‌های ضعیف

وی خاطرنشان کرد: خط قرمز مجلس شورای اسلامی معیشت مردم است و تمامی نمایندگان نظارت جدی بر شیوه توزیع یارانه‌ها و حمایت از دهک‌های ضعیف جامعه دارند.

راستینه تصریح کرد: مجلس دولت را مکلف به رفع مشکلات معیشتی اقشار کم‌درآمد جامعه کرده است و اگر پرداخت یارانه برای برخی انجام نشد، پس از فرآیند رفع مشکل، یارانه معوق پرداخت می‌شود.

مسؤولان اقتصادی با تشریح طرح افکار عمومی را اقناع کنند

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس اظهار داشت: از دستگاه‌های مسؤول خواهشمندیم به طور قاطع با برهم‌زنندگان آرامش مردم برخورد کرده و جلوی بروز خسارت به اموال مردم را بگیرند، همچنین از مسؤولان اقتصادی خواهشمندیم با قرار گرفتن در بین مردم، اجرای این طرح را تشریح و افکار عمومی را اقناع کنند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول