اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه طرحی برای برقراری عدالت اجتماعی است

استاندار خراسان شمالی به اهمیت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اشاره کرد و گفت: این طرح فوق در جهت برقراری عدالت اجتماعی در سطح جامعه اجرایی می شود .

طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه طرحی برای برقراری عدالت اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در جلسه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار استان به اهمیت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اشاره و اظهارکرد: این طرح در جهت برقراری عدالت اجتماعی در سطح جامعه اجرایی می شود.

وی با تاکید بر نقش مهم اطلاع رسانی جهت اجرای این طرح گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان می توانند با نهضت اطلاع رسانی، مردم را نسبت به وفور کالاهای اساسی و عدم کمبود این کالاها توجیه کنند.

استاندار خراسان شمالی افزود: باید در قالب اطلاع رسانی دقیق و درست به مردم، آنان را نسبت به وفور تمام کالاها در سطح بازار اطمینان خاطر و آرامش داد.

وی تصریح کرد: تمام مدیران متولی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان ها موظف به نظارت مستمر و حضور میدانی در سطح بازار هستند تا از هر نوع سواستفاده‌های احتمالی جلوگیری شود.

حسین نژاد اقدامات سواستفاده گران در اجرای این طرح را مورد انتقاد قرار داد و گفت: هدف اصلی این سو استفاده گران و افراد خاطی وارد کردن ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این در حالیست که طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها بهترین طرح جهت برقراری عدالت است.

وی افزود: لزوم انجام این طرح به عنوان راه حل نهایی جهت برون رفت اقتصادی کشور مورد تایید تمام اقتصاد دانان است.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول