اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کمبود کالاهای اساسی در همدان احساس نمی‌شود

معاون امور اقتصادی استانداری همدان گفت: در استان ذخیره کافی درباره کالاهای اساسی وجود دارد و هیچ گونه کمبودی احساس نمی‌شود.

کمبود کالاهای اساسی در همدان  احساس نمی‌شود

ظاهر پورمجاهد معاون امور اقتصادی استانداری همدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه جلسات متعدد تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی در سطوح مختلف در استان برگزار شده است، اظهار کرد: علاوه بر جلسات استانی، نشست‌هایی نیز به طور ویدئوکنفرانس با وزارت کشور، وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی برگزار شده است.

وی گفت: در استان ذخیره کافی درباره کالاهای اساسی وجود دارد و هیچ گونه کمبودی احساس نمی‌شود.

معاون اقتصادی استاندار همدان عنوان کرد: از آنجا که قیمت کالاها پس از افزایش دیر اعلام شد و در فضای مجازی و رسانه‌ها گمانه‌زنی‌های انجام گرفت، مردم نگران شدند و عطش خرید پیدا کردند که این مسأله پس از اعلام قیمت‌ها فروکش کرد.
 
پورمجاهد درباره گوشت مرغ نیز بیان کرد: شب گذشته کشتارگاه‌های مرغ در استان به فعالیت مشغول بودند و برای امروز جمعه مرغ وارد بازار خواهد شد تا نگرانی‌ وجود نداشته باشد.

وی همچنین با اعلام اینکه در حال تحویل روغن از کارخانه‌ها هستیم، ابراز کرد: تحویل روغن از کارخانجات در حال انجام و ممکن است که در روزهای اول مشکلات جزئی وجود داشته باشد اما از روز یکشنبه هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در بعضی موارد پس‌زدگی کالا از سوی مردم در بازار داشته باشیم که برای کالاهایی چون مرغ شرکت پشتیبانی آنها را خریداری خواهد کرد.  

پورمجاهد با بیان اینکه تلاش بسیاری کردیم از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی مناسب داشته باشیم، یادآور شد: مردم هم اگر درباره موارد مختلف مشکلی دارند به تهران اعلام کردیم.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول