اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشتارگاه‌های مرغ در ایام تعطیل فعال باشند

استاندار همدان گفت: کشتارگاه‌های مرغ در استان همدان باید در ایام تعطیل فعال باشند.

کشتارگاه‌های مرغ در ایام تعطیل فعال باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علیرضا قاسمی‌فرزاد امشب در جلسه ویژه کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار استان اظهار کرد: اتحادیه نانوایان بر ساعت‌های پخت در نانوایی‌ها کنترل و نظارت مستمر داشته باشد. 

وی گفت: جهاد کشاورزی، سازمان صمت، پلیس اقتصادی، تعزیرات حکومتی و دیگر اعضای ستاد تنظیم بازار، با همه ظرفیت بر گشت مشترک تمرکز کنند و علاوه بر کالاهای اساسی، بر کالا‌های دیگر‌ نیز کنترل و نظارت داشته باشند.

استاندار همدان با بیان اینکه مشکل خاصی در زمینه تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد اضافه کرد: مردم از خرید‌های هیجانی پرهیز کنند؛ زیرا وضعیت ذخیره کالاهای اساسی در استان مطلوب است.

وی با بیان اینکه کشتارگاه‌های مرغ استان، در ایام تعطیل باید فعالیت داشته باشند گفت: مردم استان، نگران تامین کالاهای اساسی و مصرفی نباشند؛ زیرا نیاز بازار به‌صورت کامل تامین و به موقع توزیع می‌شود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه قند، شکر و برنج مورد نیاز مردم، به شکل مناسب و مستمر در بازار توزیع خواهد شد گفت: اتحادیه‌ها و تعاونی‌های استان در فرایند جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ، نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند. 

وی تاکید کرد: در حوزه آرد و نان نظارت اکیپ‌های مشترک بازرسی تشدید خواهد شد؛ کیفیت، وزن، ساعات پخت و آموزش نیروهای کادر، از جمله مواردی است که مورد بررسی مستمر قرار خواهند گرفت. 

 استاندار همدان تاکید کرد: گروه‌های گشت مشترک، بر اساس دفترچه‌های ارائه شده به نانوایی‌ها، بر آن‌ها کنترل و نظارت داشته باشند.

وی گفت: بازرسان اصناف و بازار، نظارت جدی و مستمری در زمینه کشف تخلفات از جمله احتکار، گران‌فروشی و عدم درج قیمت داشته باشند.

قاسمی‌فرزاد افزود: مابه‌ازای افزایش قیمت‌ کالاهای اساسی، توسط دولت در قالب یارانه به حساب افراد و دهک‌هایی که به آن‌ها تعلق می‌گیرد واریز شده است. 

وی با بیان اینکه کسانی که یارانه به حساب آن‌ها واریز نشده، می‌توانند به سامانه مورد نظر رجوع و مشکل خود را پیگیری کنند گفت؛ سامانه مورد نظر یارانه‌ها توسط فرمانداری‌ها، دستگاه‌های نظارتی و اجرایی اطلاع‌رسانی شود تا مردم بتوانند مسائل و مشکلات خود را پیگیری کنند. 

استاندار همدان افزود: مجموعه گشت مشترک ستاد تنظیم بازار، اکیپ‌های بازرسی و نظارتی در راستای حفظ آرامش بازار و امنیت خاطر مردم، به‌طور روزانه و مستمر بازار را رصد کنند. 

 قاسمی‌فرزاد گفت: با توجه به قیمت‌ کالاهای اساسی اعلام شده همچون شکر، قند، برنج، ماکارونی، لبنیات، مرغ و تخم‌مرغ، عرضه آن‌ها به بازار، به میزان فراوان انجام شود‌.

انتهای پیام/۳۱۴۰/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول