اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با ارائه تسهیلات شکل می‌گیرد

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: مصداق بارز نگاه حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان از سوی دستگاه‌های صمت، تامین اجتماعی، امور مالیاتی و محیط زیست، تسهیل و ارائه خدمات روان و بعضا ارائه تخفیفات مالیاتی است.

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با ارائه تسهیلات شکل می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در زنجان اظهار کرد: نگاه به شرکت‌های دانش بنیان با توجه به شعار سال باید نگاه حمایتی و تلاش برای رفع مشکلات و موانع باشد و برطرف کردن مشکلات وظیفه همه دستگاه‌ها است.
رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه مصداق بارز نگاه حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان از سوی دستگاه‌های صمت، تامین اجتماعی، امور مالیاتی و محیط زیست، تسهیل و ارائه خدمات روان و بعضا ارائه تخفیفات مالیاتی است،  افزود: این نگاه حمایتی در حقیقت عمل به شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری است.
رییس کل دادگستری زنجان حمایت از نخبگان در حوزه‌های مختلف بویژه در حوزه تولید دانش‌بنیان برای پیاده کردن ایده‌های جدید در حوزه تولید آنهم با بهره‌گیری از دانش روز دنیا امری ضروری بر شمرد و ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های ممتاز شرکت‌های دانش بنیان و نیروی کارآمد و نخبه در استان که در تأمین برخی اقلام و کالاهای  با کیفیت امری ضروری است و چرا نباید راه را برای این شرکت‌ها هموار نکرد؟
صادقی نیارکی حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان زنجان از تولید داخل، سرمایه‌گذاران در استان، خاصه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان، رویکرد اصلی و مهم است و در این راستا با تمام توان و قدرت اقدامات و پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.
وی در ادامه با توجه به درخواست تعدادی از مدیران شرکت‌های دانش بنیان استان مبنی بر رفع مشکلات زمین، امور مالیاتی  و تأمین اجتماعی و محیط زیست به دادستان مرکز استان دستور داد در اولین فرصت کارگروهی متشکل از دستگاه‌های مذکور تشکیل و خروجی جلسه را به ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه کند.
انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول