اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید «غلامرضا سیدی» در کرمان

پیکر مطهر جانباز 70 درصد شهید «غلامرضا سیدی» از حسینیه ثارالله تا گلزار شهدای بین‌المللی کرمان تشییع شد.

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید «غلامرضا سیدی» در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جانباز ۷۰ درصد سرهنگ پاسدار شهید «غلامرضا سیدی(حمزه)»، از رزمندگان دوران دفاع مقدس که در عملیات والفجر ۸ در بمباران شیمیایی سنگر اطلاعات لشکر۴۱ ثارالله، همراه با دوستانش شیمیایی و پس از تحمل ۳۷ سال درد و رنج و زخم‌های شیمیایی که در همین راستا چشمانش را نیز از دست داده بود، ۱۸ اردیبهشت ماه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گفته فاطمی همرزم شهید، جانباز شهید سیدی ۹۰ ماه یعنی بیشترین حضور در جبهه بین بسیجیان کل استان کرمان را داشت و قبل جنگ در کردستان و در ایام جنگ نیز تمام جبهه‌های جنوب و غرب مزین به حضور این شهید بود.

وی عنوان کرد: شاید امروز کسی شخصیت شهید سیدی را آنطور که باید بشناسد، نشاخته و نخواهد شناخت، ۹۰ ماه حضور آن هم در سنگر عملیات و اطلاعات و در هر عملیاتی که باید در بین دشمن نفوذ و خطوط مقدم و خطوط انتهای دشمن را شناسایی می‌کرد برای اینکه بچه‌ها در شب عملیات بتوانند به خط بزنند و عملیات موفقی داشته باشند.

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی شهادت جانباز۷۰ درصد مجاهد پاسدار غلامرضا سیدی پیام تسلیتی صادر کردند:

شهید عزیز مجاهد پاسدار، غلامرضا سیدی(حمزه) اسوه بارز صبر و استقامت در راه دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت فقیه بود که ۳۷سال مدال پرافتخار جانبازی (از جانبازان عملیات غرورآفرین والفجر ۸) را بر سینه حفظ کرد و در این راه جانانه و با افتخار به مقام شهادت نائل شد.

اینجانبان شهادت این شهید والامقام را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، آحاد مردم شریف استان، به‌ویژه همرزمان گرامی آن مجاهد خستگی‌ناپذیر، پیشکسوتان جهاد و شهادت و پاسداران غیور سپاه ثارالله استان کرمان و خاصه خانواده آن شهید سرافراز، تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن شهید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول