اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند

نماینده مردم سیستان‌وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، شهدا را سرمایه‌های معنوی و گنجی عظیم برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: ادامه دادن راه شهدا و الگو گرفتن از آنها امروز باید بیش از هر زمان دیگری سرلوحه کار و زندگی ما قرار گیرد.

شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه منطقه ای قدس، مولوی نذیر احمد سلامی، امروز در مراسم دومین اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان استانی و طلاب و روحانیون بسیجی خواهر و برادر شیعه و سنی برگزار شد، گفت: شهدا سرمایه‌های معنوی و گنجی عظیم برای انقلاب اسلامی هستند.

وی با تأکید بر اینکه شهدا با گذشت از جان و مال خود بزرگترین درس ایثار و فداکاری را به ما داده‌اند، افزود: ادامه دادن راه شهدا و الگو گرفتن از آنها امروز باید بیش از هر زمان دیگری سرلوحه کار و زندگی ما قرار گیرد.

مولوی سلامی ادامه داد: ما قبل از جنگ در عرصه‌های علمی به بیگانگان متکی بودیم اما بعد از جنگ روی پای خود ایستادیم و امروز به نقطه‌های رشد و پیشرفت رسیده‌ایم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در ادامه و استمرار انقلاب همه اقشار نقش ویژه داشته‌اند، یادآور شد: بیشترین نقش را در بقا و استمرار انقلاب نیروهای مسلح ایفا کرده‌اند.

سلامی یادآور شد: دشمنان تلاش کردند انقلاب را منحرف کنند و به حالت اولیه قبل از انقلاب بازگردانند که رهبری‌های داهیانه رهبر مانع از عملیاتی شدن نقشه‌های شوم دشمنان بود.

وی افزود: امروز امنیت به خاطر خون شهدایی است که بر زمین ریخته شده و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم. نظام ما نظام اسلامی است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: زمانی که پایبند موازین اسلامی و شرعی باشیم نظام ما با وحدت و انسجام پایدار است و با حفظ مؤلفه‌های اسلامی دشمن نمی‌تواند انقلاب ما را نابود کند

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول