اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عملیات روشن سازی جاده آب باریک ورامین آغاز شد

فرماندار ورامین از آعاز عملیات روشن سازی جاده روستایی ورامین - آبباریک که یکی از مهم ترین محورهای جاده‌ای شهرستان است، خبر داد‌.

عملیات روشن سازی جاده آب باریک ورامین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ورامین عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جاده روستایی ورامین - آب باریک که از یکی مهم ترین محورهای جاده ای شهرستان نیز محسوب می شود، به طول ۶ کیلومتر در سال های گذشته به دلیل نبود نیوجرسی و روشنایی، تصادفات زیادی را در این محور جاده ای شاهد بودیم و نارضایتی های زیادی را ایجاد کرده بود.

وی گفت: با پیگیری هایی که‌ انجام گرفت، عملیات جای گذاری نیوجرسی به طول ۶ کیلومتر در این جاده روستایی به پایان رسید و به طور کامل نیوجرسی این جاده جای گذاری و اقدامات لازم در این راستا انجام شده است.

فرماندار ورامین با اشاره به آغاز عملیات روشن سازی جاده آب باریک افزود: عملیات روشن سازی جاده ورامین - آب باریک به دلیل عدم روشنایی، موجب تصادفات زیادی بود و خاطرات بدی را برای مردم ایجاد کرده بود آغاز شد و در مرحله اول یک کیلومتر ابتدایی آن نصب و این جاده روشن خواهد شد.

درویشی بیان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان در اولویت فرمانداری ورامین است و تمام سعی و تلاش خود را با کمک مسؤولان و مردم به کار می بندیم که در این راستا اقدامات لازم انجام داده شده و پروژه های شهری و روستایی پیگیری خواهند شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول