اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازدیدهای میدانی گامی برای رفع مشکلات روستاییان است

فرماندار ورامین گفت: بازدیدهای میدانی روستایی و حضور در سطوح محلی فرصت مناسبی برای شناخت تقاضاهای مردمی و انتظارات آنان از مدیران ارشد است که بی واسطه سخن گفته و مشکلات خود را بیان کنند.

بازدیدهای میدانی گامی برای رفع مشکلات روستاییان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ورامین ظهر امروز به همراه محمدی معاونت امور فنی و عمرانی و زاهدی بخشدار مرکزی  و جمعی از روسای ادارات شهرستان ورامین، در بازدید از روستای عبدل آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط کنونی روستای عبدل آباد به دلیل رعایت نشدن اصول شهرسازی و ساخت و ساز بی رویه غیر مجاز به گونه ای است که نشان از عدم تبعیت از هیچ یک از قوانین موجود را می‌دهد.

وی گفت: وجود کوچه های ۲۰۰ متری به عرض ۳و ۴ متری، انشعابات غیر مجاز و نبود اصول ساخت و ساز همه شواهد خیانت گذشتگان و برخی از افراد سودجو به مردم و بافت روستای عبدل آباد است.

فرماندار ورامین افزود: برای تصمیم گیری در خصوص حل مشکلات روستای عبدل آباد با جمعیت حدود ۱۰۰۰۰نفر باید با کمک خرد جمعی  همه‌ی دستگاه های دولتی و اعضای شورای تامین شهرستان ورامین اقدام شود تا بتوان این حجم از مشکلات را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کرد.

درویشی با بیان اینکه هر بازدید روستایی که انجام می‌شود مصوباتی دارد تا ادارات مربوطه آن را تا مرحله نهایی پیگیری می‌کنند، گفت: نصب ترانس جدید برق روستا در ۲ ماه آینده توسط اداره برق و خرید کنتور برق معابر توسط دهیاری روستا، آغاز طرح مطالعاتی ساخت مجموعه فرهنگی و ورزشی روستا با مشارکت دهیاری و اداره ورزش و جوانان، اصلاح و حل مشکلات طرح هادی روستا با همکاری و مساعدت اداره بنیاد مسکن شهرستان ورامین ، مطالعه طرح تعریض ورودی روستا از جاده تیغاب، الحاق اراضی جدید به بافت روستا به شرط تامین واگذاری سرانه های عمومی و موافقت اداره بنیاد مسکن شهرستان ورامین از مصوبات بازدید امروز است.

وی ادامه داد: حل مشکل ارضی برای ساخت آرامستان روستا توسط جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن، نصب شیر های مخصوص جهت حل مشکلات کم آبی در برخی از نقاط روستای عبدل آباد توسط اداره آبفا تا آخر اردیبهشت ماه، پیگیری حقوقی برای اخذ مجوزات ساخت مدرسه در زمین اهدایی دهیاری توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین، ساماندهی خطوط تاکسیرانی با ساخت و جانمایی مناسب ایستگاه با همکاری دهیاری و سازمان اتوبوسرانی و حمل و نقل مسافر، حل مشکل اختصاص کد پستی روستا با مشارکت دهیاری و اداره پست شهرستان ورامین از دیگر مصوباتی بود که در این بازدید تصویب شد تا مسئولان مربوطه اقدامات ضروری رو انجام دهند.

فرماندار ورامین خاطرنشان کرد: بازدیدهای میدانی روستایی و حضور در سطوح محلی فرصت مناسبی برای شناخت تقاضاهای مردمی و انتظارات آنان از مدیران ارشد است که بی واسطه سخن گفته و مشکلات خود را بیان کنند، در این بازدیدهای روستایی روسا و نمایندگان ادارات، برای رفع مشکل مردم حضور پیدا می کنند و پس از بازدید نیز ملزم باپیگیری انجام مصوبات بازدید هستند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول