اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کاهش ۵۰۰ میلیارد تومانی بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در خصوص بدهی شهرداری به بانک شهر شاهد اتفاقات خوبی هستیم و با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته ۵۰۰ میلیارد تومان از بدهی کاهش یافته که این امر به نفع مردم است.

کاهش ۵۰۰ میلیارد تومانی بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قاسم اللهیاری سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر امروز در محل شورا برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سیاست های شورا که از ابتدا آن را به دنبال داشت بحث شفافیت بود، از این رو تا پیش از به مشکل خوردن صفحه مجازی شورا، جلسات علنی به صورت زنده نیز پخش می شد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا سه شنبه های هر هفته بعد از جلسه شورا گزارشی را به عنوان شورا در هفته‌ای که گذشت مطرح کنیم تا گام دیگری در راستای شورای شیشه ای برداریم.

اللهیاری با اشاره به سفر اخیر شهردار به تاجیکستان اظهار کرد: در این سفر تبادل نظرهای خوبی صورت گرفت و می توان گفت به عنوان یک ظرفیت می شود به آن نگاه کرد.

این عضو شورا تصریح کرد: در خصوص المانی که در سبزه میدان وجود داشت نگاه سیاسی برخی افراد موجب شد تا سوء برداشت‌هایی صورت گیرد.

وی ادامه داد: برای پروژه سبزه میدان استاد مجابی که یکی از چهره های ماندگار و موفق استان است و این پروژه را بر عهده دارد برای محل طراحی، آبنما در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: متاسفانه در مقطعی که باید تخریب می شد این اتفاق صورت نگرفت که اگر در زمانی که پروژه محصور بود این المان تخریب می شد شاهد حواشی نبودیم.

الهیاری افزود: تئاتر شهر جزوه پروژه های جدیدی است که به دنبال تکمیل آن هستیم و قول داده ایم جشنواره ۲۴ را در تئاتر شهر قزوین برگزار کنیم.

وی اعلام کرد: در ارتباط با بوستان مادر و کودک، جلسات متعددی را با صاحب نظران برگزار کردیم و در همین راستا تلاش کرده‌ایم تا فضاسازی‌های خوبی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی گفت: احداث فرهنگسرای هادی آباد، ناصرآباد و چوبیندر در دستور کار کمیسیون فرهنگی است چرا که ما به دنبال توسعه فضاهای فرهنگی در مناطق کم برخوردار نیز هستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا هوشمند سازی به جد پیگیری شود چرا که با اجرای آن تمام خدمات شهری به صورت الکترونیکی و هوشمند صورت می گیرد.

الهیاری در پایان گفت: در خصوص کیوسک های مطبوعاتی نیز تصمیماتی گرفته شده و بناست تا در این زمینه با نگاه جدید، واگذاری دکه ها و محتواها ارائه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول