به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: استقرار دولت الکترونیک به جهت کاهش مراجعات به شهرداری ها، ایجاد وحدت رویه، شفافیت در فرآیندها و عملکرد کمیسیونهای شهرداری با هدف غایی کسب رضایت شهروندان، کارایی و اثر بخشی، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و ارتقاء سلامت اداری خواهد بود.
وی افزود: شهرداران، روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان باید با رعایت و لحاظ محورهای کاری از جمله برنامه ریزی، بستر سازی و استقرار سیستم سخت افزار و نرم افزاری مناسب در حوزههای مختلف اداری و مالی، فنی و شهرسازی، دبیر خانه کمیسیون ماده صد، املاک و سایر بخش ها به فوریت در این زمینه اقدام کنند.
اسماعیلی گفت: اجرای درست این موضوع، یکی از ملاک های ارزیابی شهرداری های استان محسوب می گردد.
انتهای پیام/